Ce spun șoferii despre Dacia Spring? „M-a prins furtuna în munți, a ajuns apa până la ușă, dar nu a intrat la baterie”

31 Aug. 2022, 11:31
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
31 Aug. 2022, 11:31 // Au Bani //  MD Bani

Persoanele care au cumpărat mașini electrice de la Dacia se împărtășesc cu experiența lor după ce au condus o anumită distanță în grupul de pe Facebook Dacia Spring România.

Astfel, șoferii spun că este o mașină perfectă pentru oraș și navete scurte. De asemenea, este și un automobil econom.

„După 12.000 km constat că Dacia Spring este o mașinuță extrem de versatilă, ideală pentru oraș și navete scurte.” declară un șofer.

„Te chinui puțin la drumuri lungi, dar merită pentru economiile din restul anului”

Și alţi conducători auto de Dacia Spring se declară mulțumiți de mașină, chiar dacă la distanțe lungi vei avea unele bătăi de cap.

„Te chinui puțin la drumuri lungi, dar merită pentru economiile pe care le faci în restul anului: 98%.”

Pe lângă toate beneficiile enumerate mai sus, un șofer s-a arătat mulțumit de starea tehnică a mașinii, menționând că, în urma unei ploi puternice apa nu pătruns la baterie.

„Am fost cu Springul, de la Tg. Mureș la Oradea, săptămâna trecută, am prins mama furtunilor dincolo de Huedin, prin munți. Mi-a ajuns apă la nivelul ușii, într-o parcare, dar nu a intrat la baterie. S-a comportat foarte bine mașinuța”, mai spune un alt conducător auto.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală