Volkswagen se alătură companiilor ce îşi suspendă publicitatea pe Twitter. Mesajul lui Elon Musk

05 Nov. 2022, 07:00
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
05 Nov. 2022, 07:00 // Actual //  bani.md

Grupul auto german Volkswagen s-a alăturat vineri altor companii în decizia de a-şi suspenda publicitatea pe Twitter după ce această reţea de socializare a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, care a recunoscut ”o scăderea masivă a veniturilor” din publicitate după aceste decizii pentru care el a acuzat presiunea exercitată de ”grupuri de activişti” asupra companiilor.

Grupul auto german Volkswagen s-a alăturat vineri altor companii în decizia de a-şi suspenda publicitatea pe Twitter după ce această reţea de socializare a fost cumpărată de miliardarul Elon Musk, care a recunoscut ”o scăderea masivă a veniturilor” din publicitate după aceste decizii pentru care el a acuzat presiunea exercitată de ”grupuri de activişti” asupra companiilor, relatează agenţiile DPA şi EFE.

Motivul invocat de Volkswagen este anunţul Twitter că reţeaua de socializare îşi va revizui orientările referitoare la activitatea de publicitate. Prin urmare, grupul Volkswagen le-a cerut mărcilor sale, printre care se numără Volkswagen, Audi, Porsche, Seat, Cupra şi Skoda să-şi întrerupă până la ”noi ordine” activităţile publicitare pe Twitter.

Compania General Motors (GM) a transmis joi că îşi întrerupe publicitatea pe Twitter, până când se va clarifica ”direcţia” în care merge această platformă sub noua conducere a lui Musk. Compania agroalimentară General Mills şi-a suspendat de asemenea publicitatea pe Twitter, la fel şi grupul Mondelez din acelaşi domeniu şi compania farmaceutică Pfizer.

Elon Musk a promis că va favoriza libertatea de exprimare în detrimentul a ceea ce el consideră a fi politicile excesive de moderare a conţinuturilor practicate de reţeaua de socializare, acuzată până în prezent că a cenzurat astfel opinii conservatoare, inclusiv prin suspendarea contului fostului preşedinte republican american Donald Trump.

Totuşi, pentru a-şi asigura furnizorii de publicitate, ce asigură circa 90% din veniturile Twitter, noul proprietar al reţelei de socializare a promis că această platformă va avea un ”consiliu de moderare a conţinuturilor”.

Musk a iniţiat un program de reducere masivă a cheltuielilor Twitter

Într-un mesaj publicat vineri, Musk a admis o ”scădere masivă” a veniturilor din publicitate după ce mai multe companii şi-au oprit reclamele pe Twitter, aceasta deşi deocamdată ”nimic nu s-a schimbat în moderarea conţinuturilor”.

El a adăugat că s-a făcut ”tot posibilul pentru a calma activiştii” ce fac presiuni asupra companiilor să-şi retragă publicitatea de pe reţeaua sa de socializare şi care ”încearcă să distrugă libertatea de exprimare în SUA”.

Guvernul german a anunţat săptămâna trecută că va examina dacă mai doreşte să-şi menţină prezenţa pe Twitter.

În acest timp, Musk a iniţiat un program de reducere masivă a cheltuielilor Twitter şi a dispus vineri închiderea unor birouri ale aceste companii, fiind aşteptate

numeroase concedieri, fără a preciza deocamdată câţi angajaţi ai Twitter vor fi disponibilizaţi.

Potrivit Washington Post valul de concedieri va afecta circa jumătate din cei aproximativ 7.500 de angajaţi.

Imediat ce a preluat Twitter, Musk a dizolvat consiliul de administraţie şi a concediat directorul general şi alţi membri din managementul superior.

Realitatea Live

06 Iul. 2025, 09:02
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
06 Iul. 2025, 09:02 // Actual //  Ursu Victor

România continuă să fie una dintre destinațiile preferate ale moldovenilor. Potrivit datelor publicate de Institutul Național de Statistică din România, în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2025, 37.867 de turiști din Republica Moldova au fost cazați în structurile de primire turistică din România, inclusiv în apartamente și camere de închiriat.

Astfel, Republica Moldova se află pe locul 8 în clasamentul celor mai importante surse de turiști străini pentru România, devansând țări precum Spania, Ucraina, Bulgaria sau Turcia.

În total, în această perioadă, sosirile în structurile de primire turistică din România au însumat 4,49 milioane de persoane, în creștere cu 0,8% față de perioada similară din 2024. Turiștii străini au reprezentat 19,2% din total, iar cei din Republica Moldova au avut o prezență tot mai vizibilă în peisajul turistic românesc, scrie economica.net.

Datele arată că orașele cele mai vizitate au fost Bucureștiul, Brașovul și Clujul, iar durata medie a șederii pentru turiștii străini a fost de 2,1 zile.

Creșterea numărului de turiști moldoveni în România reflectă nu doar proximitatea geografică și legăturile culturale, ci și diversificarea ofertelor turistice și a facilităților de cazare din țara vecină. Tendința ar putea continua și în sezonul estival, când litoralul românesc devine o atracție majoră pentru turiștii din regiune.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO