(FOTO) Satul din România care a câștigat competiţia mondială Best Tourism Villages

22 Dec. 2022, 11:39
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
22 Dec. 2022, 11:39 // Au Bani //  MD Bani

Satul Răşinari, din judeţul Sibiu, România este câştigător în cadrul celei de-a doua ediţii a competiţiei mondiale „Best Tourism Villages”, lansată de Organizaţia Mondială a Turismului (OMT), anunță Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) din România.

Satul a fost selectat, conform regulamentului, de specialiştii Consiliului Consulativ al OMT, din peste 130 de candidaturi, provenite din 57 de ţări. 

„Răşinari este, începând de astăzi, unul dintre cele mai atractive sate turistice din întreaga lume! Nu o spunem noi, ci specialiştii Organizaţiei Mondiale a Turismului, care i-au oferit această recunoaştere în cadrul competiţiei „Best Tourism Villages”. Distincţia ne onorează, ca ţară, şi reprezintă încă o dovadă a potenţialului extraordinar pe care îl are România turistică. Doresc să felicit administraţia locală a satului Răşinari, precum şi pe locuitorii săi, pentru felul în care au ales să valorifice bogăţia culturală şi naturală a zonei, dar şi pentru angajamentul dedicat sustenabilităţii – criterii care, de altfel, au contribuit la câştigarea acestui titlu, pe plan internaţional”, a declarat ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

Răşinari, odată cu obţinerea titlului de „Best Tourism Village”, devine membru al reţelei OMT, creată pentru a facilita schimbul de informaţii, experienţe şi de bune practici între satele care deţin aceeaşi distincţie, dar şi cu cele incluse în Programul Upgrade, respectiv satele care au ajuns în etapa mondială a concursului, dar nu au îndeplinit toate criteriile pentru a fi selectate. Reţeaua include experţi, parteneri publici şi privaţi din domeniul promovării turismului pentru dezvoltare rurală, scrie wall-steet.ro.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește-ne pe TELEGRAM!

Totodată, Răşinari va putea fi oferit drept exemplu în documentele de politici elaborate de OMT, iar în cadrul evenimentelor internaţionale va beneficia de promovare şi recomandări.

Criteriile care au stat la baza selectării câştigătorilor sunt: resursele culturale şi naturale din destinaţie, promovarea şi conservarea resurselor culturale, durabilitatea economică, socială şi a mediului, dezvoltarea turismului şi integrarea lanţului valoric, guvernanţă şi prioritizarea turismului, infrastructura şi conectivitatea, sănătatea, siguranţa şi securitatea, precum şi fotografiile şi videoclipurile de prezentare.

Conform regulamentului, primele trei sate care au acumulat cele mai mari punctaje, respectiv Răşinari (judeţul Sibiu), Biertan (judeţul Sibiu) şi Ciocăneşti (judeţul Suceava) au fost propunerile României pentru concursul derulat de OMT, calificându-se astfel în etapa desfăşurată la nivel mondial.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău