Primul tren din Ucraina, care a intrat în România prin Maramureș, după 16 ani, s-a agățat în cablurile de pe stâlpi. Ca să salveze rapid momentul, un angajat a ridicat firele cu o prăjină, cât timp a trecut garnitura pe sub ele.
CFR a transmis că rolul trenului, care era unul de probă, era exact de a verifica linia CF și a gabaritului de liberă trecere pe întregul traseu, dar și că societatea care deține cablurile respective a intervenit operativ pentru întinderea lor în zona trecerii la nivel.
În ceea ce privește cablurile de fibră optică, la solicitarea Regionalei CF Cluj, societatea care deține/administrează cablurile respective a intervenit operativ pentru întinderea cablurilor în zona trecerii la nivel, fiind astfel asigurat gabaritul de liberă trecere pentru acest tip de locomotivă.
Referitor la lucrările de reparații, executate în regie proprie de Regionala CF Cluj pe linia CF Teresva (UZ) – Câmpulung la Tisa (CFR) – Sighetu Marmației – Bocicoi – Valea Vișeului (CFR) – Berlibas (UZ), în lungime de 40,44 km, acestea au fost finalizate integral până la sfârșitul anului 2022, informații pe care compania le-a anunțat oficial și se regăsesc inclusiv pe pagina oficială de facebook a companiei.
În 2012, gara din Câmpulung la Tisa a fost modernizată, o investiţie de 2,2 milioane de lei, bani de la buget. Clădirea gării a fost reparată, gardurile au fost refăcute şi au fost montate 32 de camere de supraveghere pe cei 2,5 kilometri până la graniţa cu Ucraina. În plus, la un moment dat gara avea și 4 angajați. CFR Infrastructură a susținut că renovarea gării a fost prevăzută în proiectul de securizare a graniţelor, în vederea aderării României la spaţiul Schengen.
Pe 15 noiembrie 2022, Regionala Cluj a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA a redeschis punctul feroviar de frontieră Câmpulung la Tisa, pentru circulația feroviară la granița cu Ucraina, pe relația Teresva (UZ) – Câmpulung la Tisa (CFR).