A început să lucreze la 17 ani, primul job fiind în vânzări. Acum are 24 și lucrează la propria afacere împreună cu familia. Este vorba despre Livia Titica, fondatoarea brandului Liro, producător autohton de prune uscate, nuci și chipsuri de mere. Am aflat istoria Liro în cadrul emisiunii 10 LEI.
„În primul rând am început a usca măceș, apoi am început și cu prunele și am început a vinde prin toate satele de alături. Încet, încet am început și livrările în raza orașului până când am căpătat clienții noștri și ne-am gândit de ce să nu fondăm un brand. Am început cu denumirea „Fructe de sezon”, iar acum am făcut rebranding și suntem Liro, ceea ce este o denumire autentică, deosebită, scurtă”, a menționat Livia Titica în cadrul emisiunii 10 LEI.
Liro a reușit să cucerească inimile consumatorilor încă de la început. Produsele sunt sănătoase, prunele fiind uscate fără conservanți și fum. La fel și chipsurile de mere, nu conțin zahăr, conservanți, fiind potrivite atât pentru adulți cât și copii. Nu lipsesc nici prunele umplute cu nuci.
Livia Titica recunoaște că a fi antreprenor este o adevărată provocare și este nevoie de muncă și dedicație. În viziunea ei, pentru producătorii autohtoni este important să știe cum să-și vândă marfa și nu doar cum să producă un produs bun.
În prezent este în proces de lansare a produselor pe rafturile supermarketurilor din Republica Moldova și planifică extinderea peste hotare. Un prim pas a fost deja făcut, a participat la un târg în România.