Regulile de viață ale miliardarului Elon Musk: Când vorbesc despre ceva, se întâmplă cu siguranță

21 Mai 2021, 16:51
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
21 Mai 2021, 16:51 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Fiecare dintre noi își trăiește viața după propriile reguli, așa face și miliardarul Elon Musk, cofondatorul SpaceX și Tesla.

Vreau să fac parte din ceea ce schimbă lumea.

În copilărie, am fost uimit de câte lucruri diferite sunt capabile să explodeze după bunul plac. Este uimitor că încă mai am toate cele zece degete.

Ghidul autostopistului pentru galaxie m-a învățat că cel mai greu lucru de pe pământ este să aleg ce întrebare să pun. Dar dacă l-ai ales, atunci orice altceva va merge cu ușurință.

Am propriul meu cimitir al încercărilor eșuate. Există multe pietre funerare și undeva în adâncuri sunt pline de morminte proaspăt săpate care așteaptă să fie ceva în ele. Dar fac tot posibilul să le țin goale.

Nu este înfricoșător să greșești. Principalul lucru este să greșești cu privire la ceva nou de fiecare dată.

Când vei avea primul milion de dolari, viața ta se va schimba. Oricine pretinde că nu este cazul vorbește prostii.

A construi o companie bună este ca și cum ați coace o plăcintă bună: trebuie doar să luați ingredientele potrivite în proporțiile potrivite.

La SpaceX (o corporație de rachete fondată de Musk în 2002 – Esquire) ne străduim să atingem un mare obiectiv filosofic, chiar dacă suntem în afaceri. Dacă putem construi o companie care îi ajută pe oameni să devină o specie interplanetară, aceasta va fi descoperirea Sfântului Graal. Dar dacă vom crea ceva care poate livra oameni și tehnologie pe Marte, voi considera sarcina SpaceX finalizată. Cel puțin în etapa actuală.

Da, oamenii au ajuns pe Lună, dar nu au făcut nimic comparabil de atunci. Nici nu aud de vreo intenție cu adevărat serioasă de a face următorul pas.

Nu este nimic cu adevărat scump în rachetă. Singura problemă este că cei care se ocupau cu rachete în vremurile de demult au făcut-o cu o eficiență monstruos scăzută.

Nu trebuie să angajezi mulți oameni pentru a face o treabă complexă. Cantitatea nu compensează niciodată talentul.

Poate că cea mai mare greșeală a mea este să vreau să mă bazez pe talentul altcuiva, mai degrabă decât pe personalitatea altcuiva. Dar acest lucru este foarte important – atunci când o persoană are o inimă bună.

Eroii cărților mele preferate – „Stăpânul inelelor” și „Fundațiile” (un ciclu de romane fantastice ale lui Isaac Asimov – Esquire) – au simțit întotdeauna nevoia de a salva lumea.

În prezent, întreaga omenire – de la prima până la ultima persoană – participă la cel mai periculos experiment din istorie: cât de mult dioxid de carbon trebuie să eliberăm în atmosferă înainte să ne dăm seama că ne confruntăm cu moartea.

Când vorbesc despre ceva, se întâmplă cu siguranță. Nu întotdeauna în termen, dar se întâmplă.

Recent am spus că în următorii 30 de ani, majoritatea mașinilor noi din SUA vor fi electrice. Și nu mă refer la hibrizi. Vorbesc despre mașini electrice.

Nu am plătit niciodată oameni să se prefacă că le plac produsele.

A fost odată, la sediul nostru din Palo Alto, un întreg perete a fost atârnat cu brevete Tesla. Și apoi am filmat totul. Am filmat toate acestea pentru că am decis să ne deschidem evoluțiile în numele dezvoltării vehiculelor electrice.

În patru miliarde de ani de istorie pământească, nu s-au produs mai mult de o jumătate de duzină de evenimente cu adevărat importante: apariția organismelor unicelulare, apariția organismelor pluricelulare, împărțirea în regnul animal și regnul plantelor, apariția animalelor din apă în teren, dezvoltarea mamiferelor și dezvoltarea conștiinței. Următorul mare pas trebuie să fie ideea vieții interplanetare – o călătorie fără precedent care ne va schimba dramatic și ne va îmbogăți.

Multor oameni nu le place schimbarea, dar trebuie să învățăm să o acceptăm. Mai ales dacă alternativa la schimbare este un dezastru.

Primii ani oamenii vor trăi pe Marte sub o cupolă, dar în timp vom putea transforma Marte în aparența Pământului și vom merge la suprafață fără nicio protecție. Va fi o reglare ușoară a planetei.

Realitatea Live

02 Mai 2024, 17:56
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
02 Mai 2024, 17:56 // Actual //  Lupu Eduard

Restricțiile de călătorie pentru cetățenii ruși se înmulțesc, care sunt deja lipsiți de zboruri directe către Europa și de posibilitatea de a obține o viză pentru majoritatea țărilor din spațiul Schengen, scrie The Moscow Times.

Miercuri, 1 mai, Trezoreria SUA a impus sancțiuni împotriva companiei aeriene Pobeda Airlines, cea mai mare companie aeriană low-cost din Rusia, care a transportat anul trecut 13 milioane de pasageri.

Compania, deținută 100% de Aeroflot, este inclusă în lista SDN – cea mai strictă dintre listele de sancțiuni, fiind inclusă în care înseamnă blocarea tuturor activelor și interzicerea oricăror operațiuni. Drept urmare, Pobeda poate avea probleme cu zborurile internaționale, avertizează Vasily Karpunin, șeful de analiză la Alfa Investments.

În prezent, Pobeda zboară în țările fostei URSS, precum și în Turcia și Emiratele Arabe Unite. Printre destinațiile sale se numără Abu Dhabi și Antalya, o mecca a turismului rusesc, vizitată de 3,5 milioane de ruși anul trecut.

Noul val de sancțiuni americane, care, pe lângă Pobeda, mai include aproape 300 de cetățeni și companii, va crea dificultăți rușilor „la nivel de zi cu zi”, sunt de acord analiștii MMI: a fi inclus în lista SDN „ar putea avea un impact negativ. pe traseele străine” Pobeda .

Zborurile companiei către Turcia și Emiratele Arabe Unite și țările din fosta URSS pot fi limitate – iar aceasta reprezintă aproximativ 15% din toate zborurile Pobeda, scriu analiştii Sberbank CIB. „Zborurile internaționale ale Pobeda vor înlocui probabil Aeroflot și Rossiya Airlines, iar Pobeda ar putea crește ponderea zborurilor interne ca compensație”, cred ei.

Sancțiunile împotriva Pobeda vor intra oficial în vigoare pe 30 iulie – înainte de această dată, Ministerul de Finanțe al SUA permite finalizarea tuturor operațiunilor cu transportatorul. Până acum, compania operează toate zborurile conform planificării, notează Asociația Rusă a Turoperatorilor (ATOR), citând o sursă din cercurile aviatice.

Pobeda a devenit prima companie aeriană rusă care a căzut sub sancțiunile de blocare ale SUA. De exemplu, Aeroflot se află doar pe lista de sancțiuni a Ministerului Comerțului, care îi interzice să importe direct tehnologie americană.

Încălcarea restricțiilor tehnologice a devenit baza sancțiunilor împotriva lui Pobeda, după cum reiese din explicațiile Departamentului de Stat. Potrivit datelor americane, compania a achiziționat și a transportat doar anul trecut piese de schimb pentru avioane în valoare de un milion de dolari, iar în ianuarie 2024 a participat la transportul componentelor de aeronave din India cu ajutorul Iranian Mahan Air.

La sfârșitul anului trecut, Pobeda a raportat un profit record în istoria sa de 21,3 miliarde de ruble. Compania a avut rezultate pozitive, spre deosebire de Aeroflot, care a rămas neprofitabilă pentru al cincilea an consecutiv. Anul trecut a pierdut 14 miliarde de ruble și totalul acumulat pentru 2020-2023. – peste 200 de miliarde.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău