Familia Mastercard GO de la Moldindconbank crește. Peste 10 000 de copii și adolescenți folosesc activ cardul

10 Aug. 2023, 10:57
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
10 Aug. 2023, 10:57 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

Gașca Mastercard GO de la Moldindconbank a ajuns la 10 000 de tineri clienți în doar jumătate de an de la lansare – un rezultat impresionant, pentru care dorim să ne exprimăm aprecierea și mulțumirea.

Cardul Mastercard GO, destinat copiilor și adolescenților cu vârsta cuprinsă între 7 și 19 ani, le permite să facă primii pași spre independența financiară prin gestionarea de sine stătătoare a banilor de buzunar, precum și le oferă posibilitatea de a beneficia de diverse oferte și reduceri. În plus, Mastercard GO este atât un instrument comod de plată pentru deținători, cât și unul util pentru părinți, care știu exact pe ce sunt cheltuiți banii.

Dmytro Krepak, Vicepreședintele Moldindconbank:

Cardul Mastercard GO este destinat generației care schimbă ritmul, pentru cei activi și dornici de a face banking. Ne bucurăm că este apreciat la justa valoare și se bucură de încrederea clienților noștri. Accesând Mastercard GO, copiii învață de pe acum obiceiuri financiare sănătoase, iar părinții îi ghidează, alimentându-le contul și, în același timp, oferindu-le libertate în acțiuni. Cardul permite celor mici să facă plăți oricând au nevoie, să investească în pasiunile lor sau să economisească pentru planurile lor în pușculița digitală”.

Cei mai tineri clienți sunt mereu în atenția noastră, pentru ei fiind organizate diverse evenimente distractive, educative și sportive. Moldindconbank desfășoară traininguri de educație financiară în liceele din toată țara, susține și promovează tinerele talente, precum și este partener al proiectului social ”Fotbal în Școli”, cu o contribuție importantă la extinderea accesibilității acestuia în cât mai multe localități din Republica Moldova.

Mai nou, în mai multe cantine din școlile din Republica Moldova au fost instalate POS-Terminale pentru ca deținătorii de carduri GO să poată achita ușor.

Totodată, pentru deținătorii cardurilor Mastercard GO sunt organizate promoții speciale. Până pe 31 august, oricine poate câștiga premii extraordinare în cadrul campaniei ”GO Smart, GO Fun, GO Dubai”: unul dintre 10 bilete la tabere pentru copii, unul dintre 20 de cursuri online la Tekwill Academy sau cursuri de limbi străine/un nivel, 2 bilete la cinema sau premiul mare – o călătorie în Dubai.

Copilul tău încă nu are un card Mastercard GO de la Moldindconbank? Vino la orice sucursală cu buletinul tău de identitate și cel al piciului sau certificatul lui de naștere și fă-i o surpriză, dăruindu-i primul card bancar și ajutându-l să fie în pas cu tehnologiile digitale.

Moldindconbank – mereu alături!

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII