Piața imobiliară. Salvarea pentru moldovenii care vor să-și cumpere o casă. Revolut intră pe zona creditelor ipotecare

23 Sept. 2023, 12:58
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
23 Sept. 2023, 12:58 // Actual //  Lupu Eduard

Revolut se pregăteşte să intre pe zona creditelor ipotecare la nivel global. Primul pas este angajarea unor specialişti pentru a ocupa posturi precum manageri de produs (credit), manageri de credit ipotecar, manageri de conformitate, ingineri software, manageri de produse tehnice. Posturile sunt disponibile şi pentru profesioniştii din România, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Revolut.

„La Revolut, oferim un mediu de lucru dinamic, unde se poate construi un parcurs profesional. Fiind o companie globală fintech care a ajuns la 30 de milioane de clienţi în doar 8 ani, suntem mereu în căutarea acelor talente care să contribuie la creştere şi inovaţie într-un mediu global. Căutăm mereu profesionişti de top pentru a ne fi alături în proiecte care stimulează inovaţia fără limite şi creşterea personală. Echipa noastră din România contribuie la dezvoltarea de produse şi funcţii de suport în diferite domenii şi aşteptăm ca noi profesionişti competenţi şi experimentaţi să ni se alăture”, a spus Marta Gątarska, Employer Branding Manager la Revolut.

Potrivit unui studiu realizat de Revolut şi Dynata, 25% dintre respondenţii români cred că lucrul la distanţă (de acasă) cântăreşte decisiv în luarea unei decizii privind angajarea şi pentru 41% dintre respondenţi acest model de lucru este important, dar sunt deschişi să negocieze condiţiile. Doar 13% dintre respondenţii români spun că nu îşi doresc sau nu le place să lucreze de acasă.

În ceea ce priveşte perioada următoare, Revolut va participa pe 27 septembrie la DevTalks Cluj-Napoca 2023, eveniment dedicate comunităţii tech şi în premieră în România, pe 28 septembrie, Revolut va organiza la Bucureşti primul eveniment RevDev, exclusive pentru speciliaştii IT şi pasionaţii de tehnologie.

Super aplicația financiară are, în prezent, 35.000 de clienți în Repulica Moldova, după ce în doar o lună de la lansare înregistra 10.000 de clienți pe piața locală.

Revolut s-a lansat în 2015 în Marea Britanie cu servicii de transfer de bani şi schimb valutar, fiind iniţial reglementată de Autoritatea de Conduită Financiară din Marea Britanie.

În vara anului 2021, startup-ul Revolut a strâns o finanţare de aproximativ 800 de milioane de dolari de la mai mulţi investitori – care evaluau compania la 33 de miliarde de dolari, ceea ce făcea din Revolut cel mai valoros fintech la acel moment, scria publicaţia Forbes.

Printre co-fondatori este miliardarul Nikolai Storonski, care este și director executiv al aplicației financiare. Acesta a renunțat la cetățenia rusă. De asemenea, tatăl său, care este directorul Gazprom Promgaz, institutul de cercetare al gigantului rus, este vizat de sancțiunile aplicate de autoritățile de la Kiev, în contextul războiului declanșat de armata rusă în Ucraina, la ordinul președintelui Vladimir Putin.

În iulie 2021, Nikolai Storonsky deţinea peste 20% din compania Revolut – care valorau circa 7,1 miliarde de dolari, în creştere de la aproximativ 1,1 miliarde de dolari în martie 2020. Compania înregistra un număr de aproximativ 2.200 de angajaţi în 2020.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău