Preţurile petrolului, evoluție negativă în ultima săptămână

24 Feb. 2024, 15:36
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
24 Feb. 2024, 15:36 // Actual //  Lupu Eduard

Vineri, preţurile petrolului au scăzut. Mai mult,  întreaga săptămână acestea au înregistrat o evoluţie negativă, după ce banca centrală a SUA a indicat că reducerile ratelor dobânzilor ar putea fi amânate cu încă două luni.

Așadar, contractele futures pentru ţiţeiul Brent au scăzut cu 1,62 dolari, sau cu 1,9%, la 82,05 dolari pe baril, iar contractele futures pentru ţiţeiul West Texas Intermediate au scăzut cu 1,67 dolari, sau cu 2,1%, până la 76,94 dolari pe baril, potrivit Reuters.

Per ansamblu, ambele valori de referinţă au înregistrat scăderi săptămânale după două săptămâni de câştiguri. Joi, guvernatorul Fed Christopher Waller a precizat faptul că oficialii Rezervei Federale din SUA ar trebui să amâne reducerea ratelor dobânzilor cu cel puţin încă două luni, iar acest lucru ar putea încetini creşterea economică şi ar putea reduce cererea de petrol.

De cealaltă parte, unii analişti sunt de părere că, totuşi, cererea a rămas în mare parte sănătoasă, în pofida impactului ratelor ridicate ale dobânzilor, inclusiv în Statele Unite.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău