Călătoria vieții: Aventură de 59 de zile cu trenul de lux prin 12 țări

28 Oct. 2024, 09:33
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
28 Oct. 2024, 09:33 // Actual //  Ursu Victor

Agentul de turism de lux Railbookers a anunțat revenirea itinerariului său „În jurul lumii cu trenul de lux” pentru 2025, relatează Euronews.com. Aceasta fi a doua oară când această experiență va avea loc, ceea ce sugerează că există un apetit real pentru călătoriile ultraperformante cu trenul. Călătoria durează  59 de zile și cuprinde 4 continente, 12 țări și 7 trenuri opulente.

Călătoria are prețul exorbitant de 116.000 de euro de persoană – și nu totul este inclus.
Cu startul pe 3 septembrie 2025, itinerariul oferă călătorii somptuoase, precum și experiențe culturale captivante pentru fiecare etapă a călătoriei.

Oaspeții vor călători la bordul a șapte dintre cele mai prestigioase trenuri din lume, inclusiv Belmond Royal Scotsman în Scoția, La Dolce Vita Orient Express în Italia și Venice Simplon-Orient-Express, care traversează mai multe țări din Europa. În Canada, vor urca la bordul Rocky Mountaineer, în timp ce în Africa de Sud vor experimenta Rovos Rail. În India, trenul ales este The Maharajas’ Express, în timp ce Eastern and Oriental Express va traversa părți din Asia de Sud-Est.

Pachetul Railbookers, care acoperă atât de mult din lume, nu este chiar atât de ecologic pe cât v-ați aștepta de la o călătorie pe șine. Începând din Vancouver, pasagerii vor traversa Munții Stâncoși canadieni, dar apoi vor zbura spre Europa, unde vor explora peisajele pitorești ale Scoției înainte de a continua spre Roma, Verona și Veneția în Italia și apoi spre Paris.

Plecând din Franța, se vor îndrepta spre Budapesta, București și apoi Istanbul, încheind astfel etapa europeană a călătoriei.

Oaspeții se vor îmbarca apoi într-un zbor de șase ore spre Delhi, în India. La fel ca zborul din Canada în Scoția, prețul acestei călătorii nu este inclus în costul turului Railbookers. După vizitarea unor destinații indiene emblematice precum Delhi, Agra și Jaipur, urmează un zbor de 14 ore – din nou, un cost suplimentar – către Johnnesburg. Părți din Africa de Sud, Parcul Național Hwange și Cascada Victoria din Zimbabwe vor fi văzute dintr-un tren Rovos Rail.
Cei de la bord vor trebui apoi să plătească pentru un alt zbor înapoi în Africa de Sud înainte de a vizita Cape Town. După vizitarea Muntelui Table și degustarea vinurilor locale, urmează încă un zbor, de data aceasta spre Singapore. Este o călătorie de 13 ore și jumătate, care poate costa peste 1.000 de euro dus.

O călătorie dus-întors cu Eastern and Oriental Express va duce oaspeții din Singapore prin Malaezia și înapoi în Singapore, de unde vor zbura spre casă – pe cheltuiala lor.

Pe lângă un itinerar modificat față de programul precedent, oaspeții vor beneficia de cazare de lux atât la bordul trenurilor, cât și în hoteluri de cinci stele în stațiile din orașe.

La fiecare destinație, li se va oferi o mare varietate de excursii personalizate, de la tururi private ale unor obiective turistice precum Taj Mahal la mese opulente care servesc cea mai bună bucătărie.

Rezervările sunt acum deschise, deși Railbookers spune că este probabil să se vândă rapid.

Călătorii care nu se pot alătura întregii călătorii își pot personaliza călătoria în funcție de propriile preferințe și pot selecta segmente sau destinații feroviare individuale.

„Când am creat această călătorie unică în urmă cu un an, a fost un răspuns la cererea tot mai mare de trenuri de lux din întreaga lume”, explică Frank Marini, președinte și CEO Railbookers. „Itinerariul nostru 2025 Around the World by Luxury Rail a fost rafinat și adaptat pentru a maximiza timpul și experiențele oaspeților noștri în timp ce se bucură de cultura, bucătăria și activitățile pe care fiecare dintre aceste destinații renumite le are de oferit”, a spus reprezentantul firmei.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

23 Nov. 2024, 09:40
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Nov. 2024, 09:40 // Actual //  Ursu Victor

Northvolt AB a cerut protecţie împotriva falimentului în Statele Unite, după ce o încercare disperată de a obţine finanţare de salvare a eşuat, lăsând producătorul de baterii într-o situaţie dificilă, cu doar o săptămână de lichidităţi disponibile, potrivit Bloomberg.

Furnizorul suedez de baterii pentru vehicule electrice va încerca să se reorganizeze în cadrul capitolului 11 din Codul falimentului american, conform unei declaraţii emise joi. Potrivit unui depozit, Northvolt avea aproximativ 30 de milioane de dolari în numerar şi datorii de 5,84 miliarde de dolari.

Această sumă face ca Northvolt să fie una dintre cele mai îndatorate companii care au solicitat falimentul în Statele Unite în acest an, potrivit datelor Bloomberg. Aceasta este urmată de Intrum AB, o altă companie suedeză care a depus o cerere similară săptămâna trecută.

Compania a ales să urmeze calea legală din SUA pentru a oferi un cadru familiar investitorilor existenţi şi potenţialilor investitori interesaţi să furnizeze finanţare, a explicat o sursă apropiată situaţiei.

Această decizie încheie luni de negocieri cu proprietarii, clienţii şi creditorii, în încercarea de a găsi o soluţie pentru continuarea activităţii, după ce resursele financiare au fost epuizate. Northvolt a redus cu un sfert numărul angajaţilor şi a renunţat la planurile de extindere, pentru a face faţă unei crize de lichidităţi care s-a agravat în toamnă, după ce a pierdut un contract important şi nu a reuşit să acceseze un împrumut verde de 5 miliarde de dolari.

Compania a fost considerată un simbol al speranţelor europene de a crea un lanţ de aprovizionare independent pentru vehiculele electrice, în concurenţă cu producătorii stabiliţi din China şi Coreea de Sud.

Fabrica emblematică Northvolt Ett, situată lângă Cercul Arctic din Suedia, va continua să funcţioneze în mod normal pe durata reorganizării. „Compania va continua să livreze produse clienţilor, îndeplinindu-şi în acelaşi timp obligaţiile faţă de furnizorii esenţiali şi va asigura plata salariilor angajaţilor”, a afirmat compania.

În cadrul procedurii de faliment, Northvolt va avea acces la aproximativ 145 de milioane de dolari în garanţii de numerar, conform declaraţiilor companiei. Scania CV AB, divizia de camioane a Volkswagen AG şi un client important al Northvolt, a anunţat că va contribui cu 100 de milioane de dolari pentru finanţarea debitorului în posesie.

Judecătorul american de faliment Alfredo Perez a spus în timpul unei audieri de joi că va aproba cererea Northvolt de a începe utilizarea finanţării din faliment şi a altor împrumuturi pentru a acoperi salariile şi cheltuielile angajaţilor în timpul procesului de reorganizare conform capitolului 11. După reducerile de personal anunţate, Northvolt mai are aproximativ 6.400 de angajaţi în Suedia, Polonia şi Statele Unite.

Filialele Northvolt care se ocupă de fabricile planificate în Germania şi Canada nu fac parte din procesul de faliment conform capitolului 11, dar compania a declarat că aceste proiecte vor fi amânate.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală