CEO Rolls-Royce: „o mașină minunată, magnifică”. Compania lansează cel mai ambițios model pe care l-a creat vreodată

28 Mai 2021, 05:20
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
28 Mai 2021, 05:20 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Rolls-Royce Motor Cars a prezentat modelul Boat Tail, un model de vehicul de lux pe care l-a numit „cel mai ambițios automobil creat vreodată”.

Boat Tail este o mașină cu patru locuri, care măsoară aproape 5,8 metri lungime, cu partea din spate a vehiculului în formă de punte de iaht. Se vor face doar trei, iar prețul mașinii nu a fost spus.

Noul model vine pe măsură ce Rolls-Royce lansează o nouă divizie în cadrul afacerii sale, Coachbuild, un program exclusiv pentru invitații, care va permite celor mai de seamă clienți ai producătorului de automobile să comisioneze mașini unice.

Fiecare coadă de barcă a fost personalizată cumpărătorului său, care a colaborat cu designeri timp de patru ani la mașinile din cadrul programului Coachbuild.


Peste 1.800 de piese noi au fost dezvoltate pentru Boat Tail, fiecare dintre ele având caracteristici de lux, cum ar fi frigidere duble pentru șampanie de epocă și ceasuri personalizate care pot fi purtate sau introduse în mașină pentru a fi folosite ca ceas.

CEO-ul Rolls Royce a descris noua mașină, ca fiind o „mașină minunată, magnifică”, CEO-ul Rolls Royce, Torsten Müller-Ötvös, a spus că clientul a fost implicat în „fiecare pas al călătoriei” și că crearea unor astfel de mașini personalizate a fost „banii nu pot cumpăra experiență. ”

„Este ceva extrem de rar și (ceva) ce doar oamenii foarte selectați ar putea face”, a spus el, adăugând că, prin natura sa, divizia Coachbuild ar fi o mică parte din activitatea generală a companiei.

El a spus că clienții vor trebui să își aducă propria „pasiune, angajament și timpul” necesar pentru a face o colaborare cu producătorul auto.

Realitatea Live



Un nou protest în fața Guvernului de la Chișinău
Centrul pentru Jurnalism Independent lansează primul raport de monitorizare a presei audiovizuale în campania electorală
O nouă ședință la Curtea de Apel Chișinău cu privire la numărul secțiilor de votare deschise în străinătate
Protest organizat de Alianța pentru Unirea Românilor la Ministerul Afacerilor Interne
Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău, din 14 iunie 2021
Evenimentul de comemorare a 80 de ani de la primul val de deportări (13 iunie 1941)
Ședința festivă a membrilor Academiei de Științe a Moldovei
România donează alte peste 100.000 de doze de vaccin Republicii Moldova
CEC: Procedura de tragere la sorți privind stabilirea ordinii prealabile de înscriere în buletinul de vot a candidaților electorali
14 Iun. 2021, 11:15
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
14 Iun. 2021, 11:15 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Netflix a lansat primul său magazin online de produse inspirate de serialele difuzate de populara platformă de streaming.

La moment, magazinul online vinde tricouri şi hanorace cu sigla Yasuke şi Eden, două serii animate. Magazinul va oferi de asemenea articole vestimentare şi decorative inspirate de serialul “Lupin”, concepute în colaborare cu Muzeul Luvru, potrivit unui comunicat al grupului californian.

La cinci luni după ce a devenit unul dintre marile succese ale anului 2021, “Lupin” revine vineri pe micile ecrane, spre marea bucurie a fanilor îngrijoraţi de soarta eroului lor.

Netflix.shop va propune cu regularitate produse exclusive în ediţie limitată, selectate atent”, a declarat vicepreşedintele Josh Simon.

La moment produsele sunt disponibile doar pentru cei din SUA, iar în următoarele luni site-ul de vânzări va fi extins şi în alte ţări în afară de Statele Unite. Produsele sunt create în ediție limitată.

Aceste articole în ediție limitată se alătură marelui sortiment de produse de consum pe care le-am pus la dispoziție prin intermediul partenerilor noștri de încredere. (De exemplu, puteți găsi, de asemenea, o gamă largă de produse Yasuke la Target). Netflix.shop va fi disponibil mai întâi în SUA înainte de a se extinde în alte țări din întreaga lume în următoarele luni, se arată într-un comunicat al companiei.

Prețurile încep de la 30 de dolari și ajung până la 82 de dolari.

 


 
Ultimele aplauze pentru interpretul Iurie Sadovnic
Ultimele aplauze pentru interpretul Iurie Sadovnic
Exerciții demonstrative de luptă corp la corp, la Armata Națională
Exerciții demonstrative de luptă corp la corp, la Armata Națională
Patru turnuri de răcire din Marea Britanie, puse la pământ
Patru turnuri de răcire din Marea Britanie, puse la pământ
Veneția: proteste față de revenirea vaselor de croazieră în lagună
Veneția: proteste față de revenirea vaselor de croazieră în lagună
Protestul Die-in/Умирание, la Ministerul Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului
Protestul Die-in/Умирание, la Ministerul Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului
Concurs de desene, lansat de Ministerul Justiției
Concurs de desene, lansat de Ministerul Justiției
Activități pentru copii, la Școala Securității a IGSU
Activități pentru copii, la Școala Securității a IGSU
Maratonul de vaccinare pe roți continuă în Chișinău
Maratonul de vaccinare pe roți continuă în Chișinău
Rezidenții Goma revin acasă după erupția vulcanului Congo
Rezidenții Goma revin acasă după erupția vulcanului Congo