În 2018, gigantul producător de băuturi a cumpărat o participaţie de 15% la Bodyarmor, devenind al doilea mare acţionar al acestei companii. La momentul respectiv, jucătorul de baschet Kobe Bryant este al treila mare acţionar al Bodyarmor, după o investiţie făcută în 2013,m la doi ani de la înfiinţarea acesteia.
Entitatea care deţine averea defunctului star al NBA va primi circa 400 de milioane de dolari din această vânzare, potrivit Wall Street Journal.
Acordul de preluare a restului de 85% din acţiunile Bodyarmor nu este cu totul neaşteptat.
Încă în februarie, Coca-Cola a anunțat că intenţionează să cumpere o participaţie de control la Bodyarmor în acest an, într-un document depus la Comisia Federală pentru Comerţ.
Potrivit informațiilor, deţinerea Bodyarmor ajută Coca-Cola să câştige cotă de piaţă în categoria băuturilor pentru sport, deşi Gatorade de la PepsiCo este de departe liderul de piaţă, cu o cotă de piaţă de aproximativ 70%, scrie money.ro.
Prezentându-se ca o băutură sportivă mai sănătoasă, Bodyarmor a depăşit Coca-Cola Powerade pentru a deveni al doilea cel mai mare jucător din categorie.
Potrivit Coke, vânzările cu amănuntul ale mărcii de băuturi pentru sport sunt aşteptate să depăşească în acest an 1,4 miliarde de dolari, în creştere cu aproximativ 50% în acest an.
Ca parte a acordului, co-fondatorul Bodyarmor, Mike Repole, va colabora la portofoliul de băuturi necarbonatate ale companiei.
Repole a fondat, de asemenea, Vitaminwater, Smartwater şi Energy Brands, toate acestea fiind acum deţinute de Coke.
Repole şi preşedintele BodyArmor, Brent Hastie, vor rămâne, de asemenea, pentru a ajuta Bodyarmor în încercarea de a depăşi Gatorade.
”După ce am vorbit cu [Preşedintele şi CEO James Quincey], l-am întrebat dacă aş putea fi preşedintele consiliului. Cred că m-a oprit după aceea”, a declarat Repole pentru CNBC.
Acţiunile Coca-Cola au crescut cu 2% în acest an, dându-i o valoare de piaţă de 242 de miliarde de dolari.