Compania aeriană a unui moldovean se așteaptă să atingă pragul de un milion de pasageri până în septembrie

13 Iul. 2023, 10:46
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
13 Iul. 2023, 10:46 // Actual //  bani.md

Compania aeriană HiSky estimează că va transporta un milion de pasageri până în luna septembrie, după ce până la jumătatea anului curent a înregistrat 537.000 de călători.

Prin comparație, în primele șase luni ale anului anterior, compania înregistra un număr de 194.000 de pasageri, a anunțat HiSky.

Conform estimărilor bazate pe cursele planificate în acest sezon, numărul de un milion de pasageri transportați, în acest an, va fi atins în luna septembrie.

”Raportul consolidează poziția HiSky ca cel de-al patrulea cel mai mare operator aerian pe piața din România, după Wizzair, Ryanair și Tarom și a doua cea mai importantă companie aeriană înregistrată în țara noastră”, potrivit companiei.

Cel mai semnificativ volum de trafic a fost înregistrat în luna iunie, cu 160.000 de pasageri, dublu față de 2022, urmată, în ordine, de lunile mai și aprilie cu 110.000, respectiv 107.000.

În ceea ce privește traficul pe cele trei baze operaționale ale companiei, Otopeni rămâne aeroportul cu cea mai importantă contribuție la volumele înregistrate, cu 252.000 de pasageri, urmat de aeroportul Chișinău, cu 152.000 și Cluj, cu 92.000.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Iul. 2025, 15:02
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  bani.md
16 Iul. 2025, 15:02 // Oameni şi Idei //  bani.md

Tânărul antreprenor Alexandru Borta demonstrează că TikTok poate fi o sursă serioasă de venit și în Republica Moldova. Cu o agenție de promovare specializată pe această platformă și venituri de aproximativ 10.000 de euro lunar, Alexandru își propune să își dubleze câștigurile și să-și extindă prezența în industrie.

 

În noul episod „Afaceri la Microscop”, Alexandru Bordea și invitatul său au discutat despre:

  • Cum poți câștiga bani reali din TikTok în Moldova;
  • Secretele viralității și ce funcționează cu adevărat pe platformă;
  • Cum își monetizează conținutul influencerii locali precum Caras sau Maria Karapa;
  • Strategii clare pentru cei care vor să-și promoveze afacerea eficient sau să construiască un brand personal puternic pe TikTok.

Episodul se adresează antreprenorilor digitali, creatorilor de conținut și celor care vor să înțeleagă cum funcționează una dintre cele mai influente platforme ale momentului.

„Afaceri la Microscop” se difuzează joi, de la ora 20:00, pe RLIVE TV și în reluare sâmbătă, la ora 22:00.

95% dintre oameni nu înțeleg aceste lucruri despre bani! Adevărul incomod de care alegem să fugim

 
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | DIPLOME DE LICENŢĂ ȘI MASTER PENTRU 508 ABSOLVENŢI AI FACULTĂŢII DE DREPT
NO COMMENT | DIPLOME DE LICENŢĂ ȘI MASTER PENTRU 508 ABSOLVENŢI AI FACULTĂŢII DE DREPT
NO COMMENT | 35 DE ANI DE LA PROCLAMAREA SUVERANITĂȚII REPUBLICII MOLDOVA
NO COMMENT | 35 DE ANI DE LA PROCLAMAREA SUVERANITĂȚII REPUBLICII MOLDOVA