Fotografiile postate pe rețelele de socializare arată că anvelopele par să aibă marcaje de reșapare, încercarea de „întinerire” având loc cândva între căderea Uniunii Sovietice din 1991 și ziua de astăzi.
Trebuie spus că experții și producătorii recomandă ca niciun cauciuc să nu mai fie folosit după mai mult de zece ani de la data fabricației.
Nu numai faptul că poartă marca „Made in URSS” (în engleză ceea ce sugerează că au fost inițial produse de export) le dezvăluie vechimea, ci și modul cum arată acestea.
Acestea sunt crăpate, au zone arse de soare și prezintă și porțiuni descojite.
„Cineva a căutat în adâncul unui depozit undeva în Federația Rusă pentru a face rost de aceste anvelope din timpul Războiului Rece, pentru că nu mai era nimic altceva. Nu pui ceva atât de potențial periculos pe un sistem de armament major decât dacă ești disperat. Nici măcar dacă ești rus”, scrie pe Twitter, Trent Telenko, un utilizator pasionat de subiect, fost angajat al Departamentului Apărării din SUA
„Acesta, apropo, este motivul pentru care unitățile de informații tehnice colectează toate detaliile de fabricație ale echipamentelor capturate pentru a crea dosare despre unde/prin cine/când este fabricat echipamentul inamic.
Îți oferă informații despre economia inamicului pe care nu le poți găsi nicăieri altundeva. Cum ar fi aceea că Rusia duce lipsă de anvelope de camion”, adaugă acesta.
Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!
It has been a little while since I've talked about truck tires, but I've been DM-ed a couple of photos what are worth a thread.🧵
This is a Russian Grad launch truck with really old tires.👇
— Trent Telenko (@TrentTelenko) May 2, 2022