Cum alegi modelul de barbă potrivit pentru tine: criterii și sfaturi pentru îngrijirea bărbii

12 Iul. 2021, 17:23
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
12 Iul. 2021, 17:23 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Barba a devenit în ultima perioadă tot mai populară printre bărbați, totuși nu fiecare știe cum să își aleagă stilul. În cazul în care încă nu știți ce vi se potrivește mai bine, ține cont de aceste sfaturi și mergi la un specialist care să-ți realizeze dorințele.

1. Cum alegi barba potrivită în funcție de forma feței 

Barba are rolul de a adăuga contrast și de a contura mai bine fața, ea poate scoate în evidență anumite trăsături ale feței, iar asta înseamnă că, deși îți place un anumit stil de barbă, s-ar putea ca acela să nu fie potrivit pentru tine.  

  • Față rotundă – barba trebuie să fie mai scurtă în părțile laterale și mai lungă în partea de jos, în zona bărbiei. Astfel, barba te va ajuta sa alungești forma feței. Totodată, e recomandat să folosești un aparat de tuns, conturat și bărbierit ca să reduci lungimea bărbii în zona perciunilor, astfel încât trecerea de la o lungime la alta să nu fie bruscă;
  • Față pătrată – barba ar trebui să fie mai lungă în părțile laterale și mai scurtă în zona bărbiei. Mai ai și varianta în care poți să razi complet părul de pe obraji și să lași părul mai lung în zona bărbiei, pe linia maxilarului și mustața;
  • Față ovală – dacă ai această formă a feței poți experimenta majoritatea stilurilor de barbă și să găsești tipul de barbă care ți se potrivește cel mai bine;
  • Față alungită – în acest caz, barba ar trebui să fie bogată în părțile laterale și mai scurtă în zona bărbiei, astfel încât să eviți ca fața să pară și mai alungită și să accentuezi impresia unei fețe mai late.

2. Modele de barbă în funcție de lungime – cum le obții și cum le îngrijești 

Odată ce ai stabilit ce tip de barbă ți se potrivește, poți trece la etapa în care testezi diferite dimensiuni.

Barbă tip stubble 

Acest stil se potrivește bărbaților care au fața rotundă, ovală sau chiar pătrată, deoarece scoate în evidență linia maxilarului, accentuează masculinitatea și oferă un look matur. Practic, acest stil poate fi asociat cu barba nerasă care a fost lăsată să crească timp de patru-cinci zile, fiind în același timp cel mai scurt model de barbă. Modelul este  potrivit și dacă ai barbă rară.

Barbă scurtă 

Barba scurtă este asemănătoare cu barba nerasă care a fost lăsată să crească aproximativ zece zile, fiind recomandată bărbaților care au barba deasă. În caz contrar, dacă ai barba rară, acest stil nu va face decât să accentueze zonele fără fire de păr, lucru pe care cu siguranță vrei să îl eviți.

Barbă tip tailored

Acest stil poate fi asemănat cu o barbă plină, bine definită și conturată. Barba ar trebui să fie lăsată să crească timp de două-patru săptămâni, iar dacă este îngrijită corespunzător, va scoate în evidență pomeții și linia maxilarului și îți va oferi un aer de masculinitate. Acest stil de barbă este recomandat pentru bărbații cu față rotundă care vor să subțieze aspectul feței sau pentru a da un aspect mai plin bărbiei.

Barbă lungă

Pentru acest tip de barbă trebuie să lași părul să crească în jur de două-trei luni. Pentru a obține acest efect, ea trebuie să fie bine conturată, și mult mai plină decât barba tailored. Se potrivește mai mult bărbaților cu barbă deasă. Acest stil îți permite să corectezi anumite trăsături ale feței. De exemplu, dacă ai bărbia mică, poți lăsa barba mai lungă, ca să alungești fața, la fel ca în cazul în care ai fața rotundă.

Barbă plină 

Cunoscută și sub denumirea de barbă Full Gandalf, acest model de barbă se remarcă prin lungimea sa și arată cel mai bine dacă ai suficientă încredere și puțin mai multă îndrăzneală. Cu o astfel de barbă cu siguranță vei ieși în evidență, motiv pentru care este cu atât mai important să știi cum să o îngrijești.

Realitatea Live

29 Nov. 2023, 17:14
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
29 Nov. 2023, 17:14 // Actual //  Lupu Eduard

Compania Viorica- Cosmetic din România, subsidiara celei din Republica Moldova controlată de milionarul Vasilii Chirtoca, intenționează să ajungă la o rețea de 20 de magazine peste Prut.

„Pe lângă dezvoltarea de magazine proprii, nu ratăm oportunitatea să ne extindem şi pe segmentul partenerilor IKA (reţele internaţionale – n.red.), suntem prezenţi cu produse în Kaufland, Auchan, Cora şi Lidl. Pe lângă partea de distribuţie, avem şi vânzările prin intermediul magazinului nostru online în România. Dezvoltăm absolut toate canalele de distribuţie pentru a ajunge la nivelul la care ne dorim. Mai mult, un următor proiect pe care vrem să îl dezvoltăm este partea de vânzări corporate“, a spus Dumitru Petraşcu, CEO al Viorica Cosmetic România, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor.

Fabrica de parfumuri și cosmetice Viorica (redenumită ulterior în Viorica-Cosmetic) a fost construită la finele anilor ’80 ai secolului XX, ca model fiind luată o fabrică a celebrului brand francez Christian Dior.

În 1993, întreprinderea a fost inclusă în lista companiilor nepasibilă privatizării contra bonurilor patrimoniale, însă agravarea situației economice au forțat autoritățile să decidă, la începutul anului 1996, transformarea Viorica-Cosmetic în societate pe acțiuni cu capital majoritar de stat (96%), restul acțiunilor fiind repartizate angajaților.
Mai mult, în 1998, a fost adoptat și un plan individual de privatizare a Viorica-Cosmetic, dar care aşa şi nu a fost realizat, iar în 2007 a fost în general abrogat. Abia în iunie 2012, statul a vândut la Bursa de Valori cota sa de 95,85%. Cumpărătorul – grupul DAAC Hermes, a plătit 51,04 milioane de lei pentru a prelua controlul Viorica-Cosmetic.

Milionarul Vasile Chirtoca controlează compania DAAC-Hermes fondată în 1994. În perioada, când în Republica Moldova s-a desfășurat privatizarea în masă, a creat fondul de investiții pentru privatizare DAAC-Hermes, care ulterior a devenit unul dintre cele mai importante grupuri financiar-industriale din Republica Moldova, numit ”DAAC Hermes grup”S.A.

Astfel, Chirtoca a participat activ și nemijlocit la apariția primelor relații de piață în Republica Moldova. Întreprinderile, administrate de Chirtoca, s-au constituit într-un grup financiar-industrial, compus din circa 40 agenți economici având o strategie de dezvoltare comună.

Acestea activează în diverse ramuri ale economiei moldovenești, cum ar fi: construcția de mașini, fabricarea produselor cosmetice și de parfumerie, repararea și deservirea tehnicii agricole, păstrarea și procesarea culturilor cerealiere, comercializarea și deservirea automobilelor, tehnologiile informaționale.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău