Transformarea digitală este un proces absolut necesar pentru orice instituție bancară, iar Moldindconbank este cu un pas înainte din acest punct de vedere. Despre aceasta a declarat Dmytro Krepak, vicepreşedintele Moldindconbank într-un interviu pentru revista Business Class.
„În următoarele câteva luni, vom migra la noul sistem, iar acum instruim angajații. Rețeaua este pregătită, iar specialiștii noștri definesc cele mai bune soluții pentru deservirea clienților. Va fi un nou nivel de comoditate atât pentru clienți, cât și pentru angajați”, spune vicepreședintele.
Referindu-se la eficiența activității, Dmytro Krepak spune că aceasta se obține prin abordarea individuală față de client.
„În primul rând, vom avea un internet banking mai practic pentru persoanele fizice și juridice. Nu întâmplător, sloganul băncii este ”Mereu alături”. Suntem peste tot, avem sucursale în toate centrele raionale, în toate sectoarele Chișinăului, dar suntem și în telefon prin aplicația mobilă. Clientul poate efectua orice tranzacție fără a ieși din oficiu, fără a depune efort suplimentar și vă asigur că în continuare experiența interacțiunii va fi și mai plăcută. Ne dorim ca clientul să aibă încredere în bancă”, a precizat bancherul.
Produsele și serviciile Moldindconbank sunt centrate pe necesitățile clienților, generând o creștere constantă a acestora.
„Recent, am actualizat posibilitatea de creditare a clienților noștri din domeniul agrar. Oferim finanțări foarte comode de până la un milion de lei, fără gaj. Totul se face într-un timp rezonabil și finanțăm sută la sută din necesitățile clientului, fie activitate investițională, fie activitate operațională. Suntem conștienți de faptul că pentru clienți este important să simtă sprijinul și deschiderea pe care o împărtășim, dar și să aibă încredere în serviciile noastre. De asemenea, am mărit termenul creditelor investiționale de la 60 până la 84 de luni, ceea ce, la fel, este comod și inspiră încredere. În sectorul agrar, finanțăm chiar și întreprinderile noi, fără experiență de activitate”, a specificat vicepreședintele băncii.
De la începutul anului, volumul tranzacțiilor fără numerar s-a majorat cu 367 milioane de lei, iar acest lucru se datorează, inclusiv, noilor instrumente de plăți.
„Suntem lideri și la plățile prin Google Pay și Apple Pay. Aici avem o creștere cu 0,7%. Ne distanțăm cu pași grăbiți de concurenții noștri, ceea ce ne demonstrează odată în plus potențialul nostru”, conchide Dmytro Krepak.
Totodată, Moldindconbank rămâne lider incontestabil pe piața cardurilor. Numărul acestora, emise în primul trimestru al anului curent, a crescut cu 30 de mii, majorând cota de piață până la 39%.