Aeroportul Internațional Chișinău a fost inclus în lista bunurilor care nu pot fi privatizate. Această măsură a fost adoptată în urma unui amendament propus de președintele Comisiei economie, buget și finanțe, Radu Marian, în cadrul proiectului de modificare a Legii privind aplicarea măsurilor restrictive internaționale, și a fost aprobat în a doua lectură de către 55 de deputați.
Conform acestui amendament, Aeroportul Internațional Chișinău, împreună cu infrastructura sa critică, inclusiv piste, căi de rulare și alte facilități aeroportuare, va rămâne în domeniul public al statului, fiind protejat de procesul de privatizare. De asemenea, amendamentul prevede că Agenția Proprietății Publice va fi responsabilă de soluționarea problemelor apărute în licitațiile pentru spațiile comerciale din incinta aeroportului.
Anterior, ministrul Infrastructurii, Andrei Spînu declara că statul nu are bani pentru a dezvolta aeroporptul, în condițiile unui trafic aerian în creștere: „mai multe companii europene au arătat deschidere pentru a investi în Aeroportul Chișinău, dar au cerințe clare pentru a-și materializa intențiile”. Ministrul Spînu vorbea de un tender pentru un parteneriat public-privat (concesionare) sau contract de management.