Jaf de proporţii într-unul dintre cele mai importante oraşe din SUA. Patru persoane au furat 30 de milioane de dolari

04 Apr. 2024, 17:02
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
04 Apr. 2024, 17:02 // Actual //  Lupu Eduard

Persoane necunoscute au reuşit să fure 30 de milioane de dolari dintr-un depozit de bani din Los Angeles. Banii au dispărut în timpul Paştelui, dar furtul a fost observat după vacanţă. Anchetatorii spun că este unul dintre cele mai mari furturi din istoria oraşului american.

Hoţii au intrat în clădire prin acoperiş în noaptea din duminica Paştelui, potrivit Sky News.

Anchetatorii susţin că foarte puţini oameni ştiau despre existenţa banilor din depozitul californian, anunţă LA Times.

De asemenea, nu se ştie cum au reuşit hoţii să evite declanşarea alarmei.

Furtul are loc la aproximativ doi ani după ce 22 de saci cu bijuterii şi obiecte de valoare în valoare de până la 100 de milioane de dolari au fost furaţi dintr-un camion la aproximativ 40 de mile nord de LA pe autostrada Interstate 5. Hoţii au acţionat într-o benzinărie şi nu au fost prinşi.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău