Trei spoturi video, produse în Republica Moldova, au apărut pe platforma Ads of the World. Platforma adună cele mai bune reclame din lume, fiind cel mai înalt indice al creației publicitare din lume. Este vorba despre lucrările realizate de regizorul Eugen Damaschin: No fear, Never get bored, Party is not over.
Spotul video „No fear” marchează începutul campaniei sociale #Farafrica (Fără frică), inițiată de Centrul de Informare GENDERDOC-M. Scopul campaniei este de a sensibiliza oamenii privind drepturile persoanelor LGBT din Republica Moldova, prin iniţierea discuţiilor despre frică, sentiment ce uneşte toţi locuitorii ţării noastre.
„Never get bored” a fost creat pentru brandul de băuturi alcoolice „Cuza Vodă Divin” și a fost publicat în februarie 2022.
„Party is not over” a fost publicată în decembrie 2022 pentru brandul de băuturi alcoolice „Cuza Vodă Divin”.
Anterior, spoturile video realizate de Eugen Damaschin au mai fost publicate pe platforma Ads of the World. Este vorba despre proiectul video din cadrul campaniei sociale „Oameni buni” lansate pe 7 iunie 2016.