Moldova Agroindbank, premiată al doilea an consecutiv cu trofeul „Best Digital Bank Moldova”

16 Feb. 2021, 16:14
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Realitatea.md
16 Feb. 2021, 16:14 // Oameni şi Idei //  Realitatea.md

Plus de comoditate, rapiditate, flexibilitate, autonomie în relația clienților cu banca și inovație continuă – sunt doar câteva avantaje ale proceselor de digitalizare implementate de Moldova Agroindbank în ultima perioadă, în unison cu direcția de dezvoltare anunțată de MAIB – ”we go digital”.

Progresele digitale ale Moldova Agroindbank din anul 2020 au fost înalt apreciate de publicația internațională Global Banking and Finance Review, care analizează anual performanțele companiilor din întreaga lume și le premiază în cadrul unui riguros concurs cu participarea unui juriu de experți.

Pentru al doilea an consecutiv înalta distincție pentru cea mai digitalizată bancă din Republica Moldova – „Best Digital Bank Moldova 2021” a fost acordată Moldova Agroindbank, o merituoasă apreciere care demonstrează o dată în plus performanțele MAIB pe acest segment, în special în ce privește dezvoltarea aplicației mobile MAIBank, a serviciului de Internet Banking și a noilor funcționalități digitale.

„Orice decizie pe care o iei are indispensabil consecințe financiare și aceasta accentuează o dată în plus relația între viața de zi de zi și finanțe. De aceea, soluțiile digitale dezvoltate de MAIB  sunt orientate să ofere clientului nostru control total asupra resurselor sale financiare și tranzacțiilor, doar printr-o mișcare elegantă a degetului pe ecranul telefonului, asigurând în același timp securitatea, simplitatea și comoditatea așteptată.

Pandemia COVID-19 a impulsionat și mai mult agenda de digitalizare a Moldova Agroindbank, optând să dezvoltăm funcționalitățile, să creștem oportunitățile de relaționare la distanță a clienților cu banca. În 2020 a crescut considerabil numărul utilizatorilor digitali activi, a crescut numărul de descărcări ale aplicației mobile MAIBank, numărul și volumul plăților efectuate, clienții resimțind confortul de a dispune de o bancă întreagă la un click distanță și pentru achitări de plăți, și pentru deschiderea și comandarea de livrare la domiciliu a cardurilor bancare, și pentru deschiderea depozitelor, conturilor sau cererilor de credite.

Suntem conștienți că decizia clientului de menținere a relației cu banca depinde tot mai mult de experiența pe care clientul o are cu banca sa. De aceea, zi de zi depunem efort maxim să integrăm principiul “centrare pe necesitățile clientului” în toate produsele și serviciile noastre, pentru a ridica experiența clientului cu MAIB la un nou nivel.

Dedic acest premiu echipei MAIB și clienților noștri, pe care îi asigur că vom continua parcursul de modernizare, astfel încât să le oferim cele mai bune experiențe, produse și servicii bancare: de calitate, comode, simple de utilizare și accesibile de oriunde s-ar afla”, a declarat Aliona Stratan, Prim-vicepreședinte al Moldova Agroindbank, cu ocazia primirii trofeului.

În anul 2020 MAIB a reușit să noteze progrese importante în ceea ce privește digitalizarea serviciilor și produselor, fapt confirmat și prin triplarea numărului de clienți care s-au înrolat în infrastructura digitală a băncii.

Mai mult de 10 produse digitale au fost puse la dispoziția clienților pe parcursul ultimului an, fiind vorba implicit despre: deschiderea depozitelor și a conturilor, aplicarea online pentru un credit, solicitarea de a deschide carduri, schimb valutar la ATM și multe altele.

În ultimele 12 luni numărul și volumul operațiunilor pe canale s-a dublat. Deși acest trend a fost impulsionat și de condițiile pandemice, datele confirmă că clienții MAIB au o deschidere bună pentru a începe utilizarea produselor digitale imediat cum acestea sunt puse la dispoziție.

Portofoliul MAIB de produse, servicii și funcționalități digitale include: app MAIBank, Internet Banking, EASI Banking, P2P, T2C, Cash by Code, Cash In By Code etc.

Echipa Moldova Agroindbank continuă să-și concentreze eforturile pe dimensiunea digitalizării și inovării, investind în soluțiile centrate pe client și în dezvoltarea unei relații durabile și de calitate cu fiecare client în parte.

”Global Banking & Finance Review” este una dintre cele mai mari şi prestigioase instituţii media specializate în domeniul financiar, apreciată pentru analizele, interviurile, ştirile şi opiniile pertinente exprimate. Premiile acordate de publicaţie reprezintă aprecierea valorii de către comunitatea financiară globală în anumite domenii de expertiză și excelență în sfera financiară.

Moldova Agroindbank este banca comercială nr.1 în Republica Moldova, fiind apreciată de prestigioase jurii de experți naționali și internaționali. În 2020 The Banker a desemnat MAIB „Cea mai bună bancă din Moldova”, Global Banking and Finance Review i-a conferit titlul „Best Digital Bank Moldova”, iar VIP Magazin – „Brandul Anului 2020”.

„Cea mai bună bancă din Moldova după calitatea activelor”, „Cea mai bună bancă din Moldova după profitul înainte de taxe”, „Cea mai bună bancă din Moldova după capitalizare în 2019” – sunt distincțiile acordate de Finance Central Europe.

În plan local, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a conferit MAIB distincția „Mercuriul de Aur” la nominalizările „Marca Comercială Responsabilă Social” și „Reputație și încredere”, precum și premiul mare „Mercuriul de Cristal” la nominalizarea „Debutul anului” pentru lansarea LiberCard. Totodată, în 2020 MAIB este unica bancă din țară premiată cu Distincţia de Excelenţă a Camerei de Comerţ şi Industrie.

Realitatea Live

26 Iul. 2021, 18:06
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
26 Iul. 2021, 18:06 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Duolingo, cea mai descărcată aplicaţie educaţională din lume, a declarat luni că şi-a majorat intervalul de preţ pentru oferta publică iniţială (IPO) din Statele Unite, semn că există un apetit ridicat de acţiuni pentru aplicaţia de învăţat limbi străine, scrie Ziarul Financiar.

Compania intenţionează să vândă 5,1 milioane de acţiuni cu un preţ cuprins între 95 şi 100 de dolari, urmând să strângă până la 511 milioane de dolari datorită IPO-ului. Cu un preţ de 100 de dolari per acţiune, Duolingo ar atinge o evaluare de 4,6 miliarde de dolari.

Cu peste 500 de milioane de descărcări, Duolingo este a aplicaţia cu cele mai mari venituri din rândurile categoriilor educaţionale din Google Play şi App Store.

Compania cu sediul în Pittsburgh are circa 40 de milioane de utilizatori lunari activi care învaţă un total de 40 de limbi, cum ar fi irlandeza la hawaiiana, despre care Duolingo susţine să există mai mulţi studenţi online decât vorbitori nativi.

Societatea se va lista pe Nasdaq cu simbolul bursier „DUOL”.

Duolingo a devenit „unicorn” spre sfârşitul lui 2019, când a obţinut o evaluare de 1,5 miliarde de dolari în urma unei runde de finanţare de 30 de milioane de dolari condusă de fondul de investiţii CapitalG al Alphabet, compania-mamă a Google.

 
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală