Moldoveanul care i-a făcut să plângă pe jurații de la Superstar. Cu ce i-a emoționat

28 Sept. 2021, 11:31
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
28 Sept. 2021, 11:31 // Actual //  bani.md

Este din Chișinău, are 21 de ani și își câștigă banii din cântat pe stradă. A renunțat în clasa a noua la un liceu normal și s-a mutat la colegiu, pentru că, spune el, era mai ușor. Este vorba despre moldoveanul Andrei Serjant care i-a făcut pe jurații de la emisiunea „SuperStar România”, difuzată pe Pro TV, să plângă, scrie realitatea.md.

Specializarea lui este în servicii hoteliere, însă după ce a terminat colegiul nu a vrut să continue în domeniul pentru că nu vrea să fie “legat” de un job. Își dorește să facă muzică, pentru că nu vrea să devină sedentar. A început să cânte după ce a văzut un film despre un chitarist, nu își amintește cum se numea, și a două zi l-a rugat pe tatăl lui să-i cumpere chitară. A învățat singur de pe internet, iar apoi a încercat și cu vocea.

A început să cânte pe stradă în 2015. Văzuse un băiat pe stradă și se gândea dacă ar putea și el să facă asta. S-a dus de mai multe ori, dar nu a avut curaj să scoată chitara. Într un final, și a făcut curaj și a cântat și a strâns și ceva bani.

După ce a văzut că e apreciat pe stradă, cu banii adunați și-a plătit câteva lecții de canto.

De 6 ani, cântă pe stradă. Au regulă de două ore – o regulă a străzii, pentru a nu cânta unii peste alții. Programul se face în funcție de ora la care ajungi. Toți o respectă și sunt foarte uniți. Părinții lui nu i-au interzis să cânte pe stradă. Sunt bucuroși că își câștigă singur banii. I s-a mai întâmplat să-i spună oameni pe stradă că e cerșetor, că mai bine s-ar duce să muncească.

Spune că trece foarte ușor de la o stare la alta…Deseori pică în depresie pentru că simte că nu e înțeles.

 

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:03
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:03 // Actual //  bani.md

iute Moldova este onorată să anunțe că a obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Inclusive Communication & Diversity Management în cadrul prestigiosului Romanian PR Award 2024. Iute Moldova a fost premiată pentru susținerea campaniei naționale de educație financiară „Generația Inteligenței Financiare”, dezvoltată în parteneriat cu BDR Associates Moldova și Junior Achievement Moldova.

Această campanie a fost un pas semnificativ în promovarea alfabetizării financiare în rândul copiilor și tinerilor din Republica Moldova, cu o atenție deosebită pentru incluziune. Activitățile au deschis noi oportunități pentru grupurile vulnerabile, cum ar fi copiii cu dizabilități, prin materiale educaționale accesibile și metode de învățare adaptate.

„Premiul obținut reprezintă mai mult decât o recunoaștere – este o confirmare a faptului că împreună cu partenerii noștri putem contribui la crearea unei generații mai bine pregătite pentru provocările financiare ale viitorului. Ne angajăm să continuăm aceste eforturi și să extindem impactul proiectelor noastre, investind în educația financiară ca o prioritate pe termen lung,” a declarat Sergiu Sobuleac, CEO iute Moldova.

Pe parcursul campaniei, iute Moldova a sprijinit inițiative care au inclus elaborarea manualelor financiare în Braille, oferind copiilor cu deficiențe de vedere acces la informații esențiale și traducerea videoclipurilor animate în limbajul semnelor, care au fost integrate în școli pentru a sprijini copiii cu deficiențe de auz. Distincția obținută în cadrul Romanian PR Award, competiție ce promovează excelența în comunicare, subliniază impactul pe care astfel de inițiative îl pot avea asupra comunității.

„Vom rămâne dedicați în a susține proiecte care fac diferența. Împreună cu partenerii noștri, ne propunem să construim o cultură a inteligenței financiare, astfel încât toți copiii să aibă șansa unui viitor mai sigur,” a adăugat Sergiu Sobuleac.

Despre iute Moldova: Compania iute Moldova este parte a iute Group, companie Fintech Estoniană, prezentă în patru țări europene: Moldova, Albania, Macedonia și Bulgaria. iute Moldova, cea mai rapidă instituție de creditare nebancară din Republica Moldova, este prima companie de microfinanțare ce pune la dispoziția clienților o rețea de bancomate cardless, precum și posibilitatea de asigurare a creditelor în caz de accident. Strategia reputațională și de suport clienți iute Moldova a fost și rămâne a fi concentrată pe digitalizarea tuturor serviciilor oferite, cea mai rapidă metodă de creditare în condiții personalizate fiind aplicația mobilă Myiute. Dincolo de activitățile de finanțare, iute Moldova este implicată activ în dezvoltarea comunității prin activități de caritate și suport civic.

Despre Romanian PR Award: aflată la cea de-a 22-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Proiectul a reușit să atragă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, promovând standarde etice și performanță în PR. Competiția este organizată de Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care, alături de parteneri din sectorul privat și public, implementează din 2017 Carta Diversității din România.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău