Motive pentru a investi în magazinele fizice de lux, cu toate că comerțul electronic a crescut

07 Iul. 2021, 10:24
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
07 Iul. 2021, 10:24 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Cu toate că din cauza pandemiei, comerțul electronic a crescut, există semne clare că luxul tradițional se întoarce. Acest lucru nu este deloc surprinzător dacă ne gândim la modul în care magazinele de cărămidă și mortar de lux câștigă încredere.

În realitatea noastră post-pandemică, când majoritatea cumpărătorilor tânjesc după interacțiunea socială, capacitatea de a comunica cu un reprezentant de vânzări și de a vedea / simți / atinge produsele au devenit componente esențiale ale experienței de lux. Magazinele de lux știu că pot menține impulsul numai dacă își adaptează amprenta fizică la cerințele actuale ale clienților și condițiile pieței.

Iată câteva motive pentru care merită să investești în magazinele fizice de lux:

1. Experiențele puternice din magazin devin noul normal

Pe măsură ce călătoria consumatorilor continuă să evolueze, experiențele tradiționale de cumpărături ar putea transforma spațiile comerciale în destinații experiențiale.

Să luăm, de exemplu, mall-ul K11 din Shanghai – un spațiu comercial care este renumit pentru introducerea unui concept muzeal-retail. K11 este „un loc de joacă pentru artă, unde cultura, divertismentul, cumpărăturile și viața se învârt în jurul artei”, potrivit site-ului său web.

Spațiul de vânzare cu amănuntul din Shanghai a revizuit funcția mall-urilor decolorate și, prin aceasta, a lansat un spațiu cu utilizare mixtă care construiește comunitate și conduce traficul în magazin. Este un concept care este mai captivant, deoarece apelează la toate cele cinci simțuri.

În lucrarea din 2017 „Indiciile multisenzoriale în interacțiune și congruență într-un context de magazin cu amănuntul: Emoțiile consumatorilor și comportamentele de cumpărare”, Miralem Helmefalk explică „faptul că indiciile multisenzoriale în interacțiunea într-o atmosferă de magazin cu amănuntul au un impact mai mare asupra emoțiilor consumatorilor.

Cu alte cuvinte, clienții nu vor primi aceeași stimulare senzorială online, deoarece nu pot atinge, mirosi sau gusta produsul dorit.

2. Atingerea

După experința de anul trecut, clienții devin disperați să se conecteze. Dar interacțiunile digitale sunt mai puțin umane și mai impersonale.

Astăzi, chiar și experiența de service pentru clienți implică interacțiunea cu chatbots și tehnologia AI. Ca atare, ne lipsesc conexiunile și atingerea umană, personală, obligându-i pe consumatori să urmărească experiențele mai personalizate și naturale care provin de la manipulatorii umani.

Giganți ai comerțului electronic precum Alibaba și Amazon au înțeles importanța interacțiunii umane și au deschis magazine fizice care oferă experiențe autentice, captivante.

Amazon și-a deschis primul magazin cu personal în campusul Universității Purdue, descris ca „un loc în care studenții pot prelua comenzi pentru orice, de la computere la macaroane și brânză, precum și să primească și să livreze manualele închiriate și alte echipamente școlare”, potrivit unui articol publicat în Knowledge @ Wharton.

Punctele unice de vânzare ale magazinului Amazon sunt că oferă familiaritate și confort clienților. Și în mediul nostru în schimbare rapidă, clienții doresc această consistență.

Pe de altă parte, viziunea „noului comerț cu amănuntul” Alibaba a integrat pe deplin experiențele magazinului în comerțul cu amănuntul omnichannel. Achiziția recentă de acțiuni la unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri și supermarketuri din China, Sun Art, oferind Alibaba o participație majoritară (72%) în companie, arată că gigantul de comerț electronic al lui Jack Ma urmărește o îmbrățișare mai largă a spațiului fizic .

3. Retailerii pot oferi opțiuni de îndeplinire

În timpul pandemiei, când consumatorii cereau opțiuni de contact mai redus, comercianții cu amănuntul au început să ofere opțiuni de preluare la bord și cumpărare online / opțiuni de preluare în magazin. Este puțin probabil ca aceste opțiuni să dispară odată ce revenim la normal, deoarece clienții apreciază confortul și comoditatea pe care le oferă.

În plus, comercianții cu amănuntul știu că aceste opțiuni sporesc traficul și vânzările cu amănuntul și sunt mult mai accesibile, mai eficiente și mai rapide decât transportul tradițional.

4. Fiecare punct de contact fizic îi ajută pe clienți să experimenteze marca

Setarea vitrinei și a showroom-ului îi ajută pe clienți să vizualizeze mai bine produsele.

IKEA face o treabă minunată creând experiențe de cumpărături captivante, influențând comportamentul clienților prin îmbunătățirea interacțiunilor la fiecare punct de contact al mărcii. Conglomeratul suedez de mobilier gata de asamblat își integrează pe deplin produsele în spații care arată ca apartamentele și casele noastre, ajutând cumpărătorul să vadă și să simtă produsele într-un cadru natural. Între timp, aplicația IKEA Place folosește tehnologia AR pentru a reproduce senzația de căldură și de acasă în spațiul digital.

Realitatea Live

30 Iul. 2021, 18:07
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
30 Iul. 2021, 18:07 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Fostul șef al Inspectoratului General al Poliției și ministru al Apărării, Alexandru Pînzari, vine cu o primă reacție după ce Procuratura pentru Combaterea Criminalității Organizate și Cauze Speciale a confirmat reținerea acestuia. Conform ultimelor informații, Pînzari a fost reținut pentru 72 de ore.

Ofițerii nu trebuie jăliți, dar protejați. Și totuși, ar fi bine sa nu se grăbească nimeni și să mă ardă pe rug, sau să dea note activității mele. Există instituții de drept în acest Stat, care trebuie să-și facă treaba și să nu admită erori în astfel de acțiuni. Știam care sunt “bunele intenții” ale unor persoane interesate de acest caz și tocmai de asta, nu sunt surprins de nimic. Un lucru vreau să vă zic acum, eu răspund de fiecare acțiune a mea și sunt responsabil doar de ceea ce am făcut, nu de ceea ce “li se pare unora”. Astfel, pe cazul dat, legislația nu am încălcat, iar tot ceea ce trebuie să comunic celor care gestionează cazul voi comunica și voi fi maxim transparent și deschis, se arată într-un mesaj publicat de Alexandru Pînzari pe pagina sa de Facebook, car ar fi fost transmis prin intermediul familiei.

Reținerea lui Pînzari are loc în dosarul ce vizează activitatea angajaților fostei Direcții nr.5 din cadrul INI al IGP al MAI, anunță PG.

„Astfel, în dimineața zilei de 30 iulie 2021, au fost efectuate percheziții în automobilul și domiciliul unui alt figurant pe dosar, care ocupa, la momentul comiterii faptelor infracționale, funcții de conducere în cadrul IGP al MAI. În rezultatul perchezițiilor, au fost ridicate dispozitive electronice și înscrisuri. Ulterior, figurantul a fost reținut și la moment, procurorii se află în fază de audiere propriu-zisă a bănuitului”, se arată în comunicatul PG.

Procurorii, în următoarele 48 sau, după caz, 72 de ore, urmează să se determine asupra calității procesuale ulterioare a persoanei în cauză, precum și asupra măsurii preventive.

„Pe dosar sunt preconizate și alte acțiuni de urmărire penală. Pe parcurs, odată cu avansarea investigațiilor, procuratura va reveni cu noi detalii”, mai anunță PG.

PCCOCS amintește că dosarul este cercetat prin prisma comiterii următoarelor infracțiuni: „abuz de serviciu”, „delapidarea averii statului”, „trecerea ilegală a frontierei de stat”, „divulgarea secretului de stat” și „fals în acte publice”.

 
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală