Ai nevoie de informații despre produsele sau serviciile maib? Le poți obține rapid, solicitând asistență prin live chat în maibchatbot din Telegram și Viber. Utilizează noul serviciu inclusiv atunci când întâmpini o dificultate tehnică, dorești să afli mai multe detalii despre serviciile și produsele maib sau să lași un feedback.
Într-o lume tot mai digitală, e firesc ca bankingul să avanseze, devenind mai accesibil și mai simplu. Ca urmare, maib îți propune un nou instrument de suport și comunicare, ușor de utilizat și mereu la îndemână.
Live chat este o alternativă pentru apelurile la Contact Center 1313. Este disponibil din orice colț al lumii atât pentru clienții maib, cât și pentru cei care nu fac parte încă din comunitatea acestei bănci.
Pentru a accesa live chat e necesar să parcurgi câțiva pași simpli:
- accesează platforma de mesagerie Viber sau Telegram. În câmpul de căutare introdu denumirea canalului – maibchatbot sau scanează QR codul de mai jos:
- apasă butonul Start.
- alege limba de comunicare.
- click pe butonul „live chat”.
Prin maibchatbot sunt disponibile și alte servicii, precum:
- notificări privind tranzacțiile efectuate cu cardul bancar maib. Pentru aceasta e necesar să treci procedura de autentificare, accesând butonul „Autentificare” și introducând codul unic primit la numărul de telefon mobil indicat la bancă.
- utilizarea codului de rest primit în urma schimbului valutar efectuat la bancomatele cu funcția de exchange.
Live chat face parte din grupul de servicii maib 365, disponibile oricând și oriunde, 24/7, 365 zile în an. Maib 365include aplicația maibank, Internet Banking, serviciile de schimb valutar la bancomatele maib, rețeaua de terminale de autoservire, maibchatbotul, serviciul suport Contact Center 1313, serviciile P2P și T2C.
Cu maib 365 e simplu și ușor.
P.