Nova Poshta a deschis 50 puncte Pick Up — planifică încă 400. Acesta este un format de primire a coletelor în magazine

03 Mai 2024, 15:41
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
03 Mai 2024, 15:41 // Actual //  bani.md

Compania continuă să își extindă rețeaua în Moldova. Acum, clienții pot primi colete nu numai la oficiile și poștomatele Nova Poshta, ci și la punctele de eliberare a coletelor care activează în incinta magazinelor, benzinăriilor, librăriilor, etc.

„Am devenit prima companie logistică din Moldova, care a început să dezvolte noul format – puncte de eliberare Pick Up, în colaborare cu afacerile locale. 50 de puncte Pick Up deja activează. Acum, clienții noștri pot recepționa coletele Nova Poshta până la 10 kg în supermarket-uri, magazine alimentare și nealimentare, cafenele, stații PECO, dar și alte locații. Astăzi, fiecare al zecelea colet este eliberat de la punctul Pick Up al partenerilor. În acest an vom continua să extindem rețeaua și vom deschide încă 400 de puncte de eliberare, astfel vom acoperi majoritatea localităților din țară, pentru a fi și mai aproape de clienții noștri” –  ne spune Serghei Shapran, CEO al Nova Poshta Moldova. 

Pentru a comanda livrarea coletului la punctul Pick Up, trebuie să:

  • alegeți cel mai apropiat punct Pick Up pe site;
  • înregistrați un colet cu o greutate de până la 10 kg și cu o valoare declarată de până la 5.000 de lei;
  • achitați online pentru colet.

Pentru dezvoltarea rețelei, Nova Poshta invită spre colaborare partenerii din regiunile Moldovei. Datorită colaborării, partenerii vor putea să-și mărească numărul de vizitatori, vor crește vânzările și vor primi recompense pentru coletele eliberate.

Compania va asigura suportul logistic și tehnic, întreținere și instruire. Pentru Nova Poshta, aceasta este o oportunitate de a-și extinde rețeaua și de a oferi servicii acolo unde este le este convenabil clienților.

Pentru a deveni partener Nova Poshta, vă rugăm să completați formularul din LINK.

Reamintim că Nova Poshta are 21 de oficii și 260 de poștomate, în cele mai populate zone ale Moldovei.

Realitatea Live

29 Iun. 2024, 09:22
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
29 Iun. 2024, 09:22 // Actual //  Lupu Eduard

Calea Ferată din Moldova (CFM) traversează o perioadă critică, iar concedierile în masă ar putea deveni inevitabile. Ministrul Infrastructurii, Andrei Spînu, a confirmat această posibilitate într-un interviu recent, subliniind necesitatea unei reforme profunde și investiții semnificative pentru salvarea companiei.

„Atunci când a devenit critic, prioritatea noastră a fost să asigurăm plata salariilor. Am alocat 70 de milioane de lei pentru salariile angajaților pentru lunile noiembrie, decembrie, ianuarie, iar acum se plătesc salariile pentru luna martie,” a declarat ministrul Infrastructurii, Andrei Spînu, în cadrul emisiunii „Realitatea te Privește” de la Rlive TV. Ministrul a insistat că reforma CFM trebuie să fie mult mai amplă decât simpla gestionare a situației curente.

Spînu a identificat două direcții principale pentru redresarea CFM: investițiile în infrastructură și optimizarea operațiunilor interne. Guvernul a alocat peste 250 de milioane de euro, bani europeni, pentru proiecte majore, precum reabilitarea liniei de la Tighina-Bender-Giurgiulești și de la Ocnița până la Căinari.

„În același timp, compania trebuie să devină profitabilă. Dacă cifrele arată că calea ferată poate funcționa cu 100 de oameni, dar în prezent sunt 200, trebuie să ne întrebăm de ce. Fiecare cost trebuie analizat: este nevoie de 10 contabili sau doar de 8? Este nevoie de 600 de oameni în pază sau putem digitaliza și reduce numărul la 300?” a explicat Spînu.

Ministrul a menționat că statul nu poate continua să susțină pierderile companiei în detrimentul altor proiecte vitale, cum ar fi drumurile, școlile și spitalele. „Statul trebuie să investească în infrastructură pentru a îmbunătăți viteza trenurilor, dar operarea zilnică trebuie să fie gestionată eficient de companie,” a adăugat el.

Spînu a exclus posibilitatea falimentului CFM, datorită importanței sale strategice, și a subliniat că în prezent nu există creșteri ale datoriilor salariale. „Angajații primesc salariile la timp și ne concentrăm pe achitarea restanțelor.”

Pentru a crește veniturile, CFM se bazează pe diverse surse, inclusiv vânzarea echipamentului vechi și a fierului uzat, dar principalul obiectiv este creșterea transportului de marfă. „Avem un an agricol bun și ne așteptăm ca în a doua jumătate a anului să crească transportul de cereale și produse agricole. Acest lucru va contribui la creșterea veniturilor,” a explicat Spînu.

Ministrul a reiterat necesitatea unei colaborări strânse între guvern și companie pentru a asigura redresarea CFM. „Acest efort trebuie să fie unul comun pentru a transforma compania într-o entitate eficientă și profitabilă,” a conchis Andrei Spînu în cadrul emisiunii „Realitatea te Privește” de la Rlive TV.

În prezent, numărul angajaților de la CFM este de 6000. Salariile acestora au foat majorate cu 89% de la 1 iulie 2023, iar salariul mediu a ajuns la 7654 de lei.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău