Recent a avut loc evenimentul Gala Top Branduri 2021, organizat de revista Vip Magazin.
Cele mai notorii companii din Republica Moldova s-au adunat, pentru a afla care sunt brandurile, ce au reușit să cucerească recunoștința publicului.
La categoria „finanțe”, deja pentru al 3-lea an la rând, învingătoarea titlului de Top Brand al anului este compania de microfinanțare SEBO, în frunte cu fondatorul Sergiu Sobuleac.
Cu multă multă muncă, răbdare și cutezanță în anul 2021 SEBO a reușit să ne uimească cu reușite de care nu am mai văzut.
Compania a lansat un nou produs – Revolving Credit Line, linie de credit de 55 000 lei pe o perioadă de 48 luni, creată în conformitate cu nevoile clienților. Revolving Credit Line este un produs unic, care întrunește cele mai bune condiții pentru consumatori – dobândă joasă și fără comisioane adăugătoare, comparativ cu creditele oferite de competitorii de pe piață. Totodată, și alte produse ale companie au fost adaptate către necesitățile clienților, dobânda acestora fiind micșorată.
A elaborat un program de loialitate pentru toți clienții repetați, cu reduceri de până la 50%.
Și, totodată, a reușit să ajungă la o nouă sumă de credite emise – 970 000 000 lei.
„Anul 2021 a fost un an foarte promițător. Un an în care ne-am schimbat în totalitate viziunea asupra produselor, strategiei și campaniilor. Cursul pandemiei ne-a pus în față multe provocări. Cu toate acestea am reușit să ne focusăm pe lucruri cu adevărat importante pentru business. Datorită acestor schimbări am reușit să atingem câteva recorduri. Luna decembrie a fost cea mai bună, din acest punct de vedere, în care an reușit să acordăm cea mai mare sumă de până acum. Acest lucru ne confirmă că am ales direcția corectă. Însă acest succes nu ar fi fost posibil fără o echipă bună, care stă în spatele la sute de procese, o echipă de profesioniști dedicați.” afirmă fondatorul.
SEBO este o Organizație de Creditare Nebancară din Republica Moldova specializată pe credite negarantate pe termen scurt.
Lansată în anul 2017, compania a reușit într-un timp atât de scurt să ajungă în Top 3 lideri pe piața din domeniu. Grație campaniilor media extrem de creative, aceasta și-a mărit cota de piață, și-a întărit brand awarness-ul și a devenit compania de microfinanțare cu cel mai mare număr de oficii.