Vrei un job mai bun? Top 5 abilități pe care un recrutor le caută la un interviu de angajare, în 2021

26 Mai 2021, 06:06
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
26 Mai 2021, 06:06 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Într-un mediu de lucru din ce în ce mai digitalizat, abilitățile soft (cu referire la acele soft skills), sunt o contribuție umană de neînlocuit, îndiferent de vremurile pe care le traversăm sau de natura muncii. Acestea sunt și competențele pe care recrutorii și managerii le caută intens în rândul angajaților.

Un studiu realizat de The Wall Street Journal la care au răspuns peste 900 de directori, pe tema abilităților de tip soft arată că 99% dintre cei chestionați au spus că soft skills, cum ar fi comunicarea, inițiativa sau gestionarea conflictelor, sunt la fel de importante ca hard skills pentru de a îndeplini munca. Totodată, 89% din executivii chestionați au mai transmis că le este dificil să găsească oameni care să dețină aceste soft skills care sunt atât de necesare pentru business-urile lor.

Iată că am ajuns în 2021, iar soft skills sunt la fel de căutate la un angajat, iar pandemia a determinat o mai mare nevoie de a le deține. Prin urmare, iată abilitățile la care se uită un recrutor sau un manager atunci când intervievează un candidat, la un interviu de angajare.

1. Abilitățile de comunicare

Să știi să comunici bine, probabil că este o abilitate care nu se va demoda niciodată. Abilitățile de comunicare și de gestionare a relațiilor interumane sunt în topul listei de soft skills, atunci când un recrutor vrea să te angajeze. Un angajat care nu poate împărtăși și primi în mod eficient informații este abandonat de restul echipei, cu atât mai mult acum, când majoritatea angajaților lucrează de acasă sau în formă hibridă.

Simptomele comunicării slabe includ răspunsuri scurte, bruste, care nu recunosc și nu răspund preocupărilor celeilalte părți.

2. Puterea angajamentului

Forbes.com scrie că o metodă simplă de a-ți arăta angajamentul este „Metoda 5 minute”- apari cu cinci minute mai devreme, pleacă cu cinci minute mai târziu. Pe lângă aceste lucruri, angajatorii se uită de cât de multă grijă acorzi activităților tale profesionale, dacă îți pasă sau nu de rezultate și dacă dai tot ce-i mai bun din tine. Recrutorii vor pe cineva care au un angajament nu doar pentru salariu, ci și oameni care valorizează activitățile și obiectivele companiei.

3. Capacitatea de a lucra în echipă

Există mulți angajați sclipitori, dar care nu sunt capabili să lucreze în echipă și sunt aproape complet înclinați să lucreze singuri. Însă oamenii care lucrează pentru aceeași organizație trebuie să colaboreze pentru că schimbul de idei se poate dovedi mai util decât credeai. Munca în echipă nu se rezumă doar la a fi o persoană plăcută cu care să lucrezi. Aceasta presupune o participare activă în colaborările cu ceilalți, dar și o dorința de a lucra cu oricine din companie pentru a realiza proiecte și pentru a veni cu soluții la probleme.

4. Capacitatea de a rezolva probleme

Niciodată rezolvarea problemelor nu a fost la fel de necesară ca în 2020, când forța de muncă s-a confruntat cu provocări cu mult peste normă. De când munca s-a mutat acasă pentru companiile din întreaga lume, problemele nu au încetat să apară. Acesta este și motivul pentru care adaptabilitatea și capacitatea de a rezolva probleme sunt cele mai căutate abilități pe care un recrutor sau un manager le caută la candidații care vin la un interviu. Persoanele care excelează la acest capitol sunt cele care abordează problemele dintr-un unghi diferit. Ei elaborează strategii pentru a atenua problemele din companii care încă nu sunt atât de evidente. Și nu se mulțumesc niciodată cu o soluție care contravine bunului mers al afacerii.

5. Abilitățile de leadership

Leadershipul este mai mult decât abilitatea de a prelua controlul asupra a ceva. Un lider este suma totală a soft skills, pe care și le dezvoltă în mod constant. Cei care sunt dispuși să învețe constant și să dea feedback sunt adevărații lideri.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală