3 mentalități de nivelul unui CEO, care creează libertate și independență financiară

21 Iun. 2021, 13:28
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Otilia Cotruța
21 Iun. 2021, 13:28 // Oameni şi Idei //  Otilia Cotruța

Nu este neobișnuit ca antreprenorii să construiască o afacere la care să se simtă eact ca la o slujbă. Se întâmplă din cauza tensiunii și a responsabilităților care se transpun pe umerii proprii. Dar dacă doriți să scalați și să experimentați o creștere exponențială în afacerea dvs., va trebui să înțelegeți și să executați mentalitatea de CEO.

Trebuie să fii liderul care conduce compania, altfel vei rămâne blocat în viața zilnică.

Mentalitatea CEO-ului nu este doar un meme drăguț pe Instagram.

Este o filozofie și un mod de a construi o afacere, o expăeriență care vă ajută să vă scalați într-un mod care nu vă implică tot timpul.

Iată trei mentalități la nivel de CEO care creează libertate și independență financiară.

Aceste mentalități vă permit să construiți o afacere care să se alinieze valorilor, scopului și viziunii dvs.

Legat de aceasta: mentalitatea CEO va crește afacerea dvs.

1. Înțelegeți importanța prioritizării de sine.

Prea des, suntem hrăniți de convingerea că este egocentric să ne prioritizăm pe noi înșine, nevoile, obiectivele și modul în care ne petrecem timpul. Ne dedicăm circumstanțelor exterioare, adesea fără a lăsa suficient timp pentru ceea ce avem nevoie pentru a ne construi afacerea.

Dacă aveți de gând să construiți o afacere care să escaladeze, trebuie să înțelegeți importanța prioritizării de sine. Există o mare diferență între a fi egoist și a da prioritate propriei persoane. Scopul nostru ar trebui să fie să ne oferim valoare nouă înșine și să ajungem într-un loc al abundenței.

Adevărata libertate înseamnă să petreci timpul așa cum vrei să-l petreci și să faci ceea ce vrei să faci. Înseamnă că te trezești, te uiți la programul tău și vezi articole și sarcini care te fac să te simți bine cu privire la modul în care îți vei petrece ziua.

Dacă programul dvs. este plin de cerințele și dorințele tuturor celorlalți, nu veți construi niciodată o afacere care să vă ofere tipul de libertate pe care doriți să o promovați.

Prioritizarea de sine înseamnă că lucrați asupra dvs., a obiectivelor și a sarcinilor pe care trebuie să le îndepliniți (mai întâi) și apoi lăsați lumea exterioară să aibă acces la energia voastră. Dăruiești ceea ce este în plus.

2. Reglați solicitările de energie neplanificate

Sunteți antreprenor și, pe măsură ce vă construiți afacerea, veți intra fără îndoială în lumina reflectoarelor. Pe măsură ce vă expuneți mai mult consumatorilor, vor exista mai multe solicitări de timp și de energie. O mentalitate la nivel de CEO te face să înțelegi că nu vei avea suficient timp pentru tine dacă îți dai timpul și energia altora.

Oricât de greu poate fi să spui nu, trebuie să devină un obicei zilnic dacă vrei să reușești să petreci timpul cu sarcinile și obiectivele care te ajută să-ți optimizezi energia. Energia ar trebui să fie cheltuită într-un mod concentrat și intenționat, dacăvreți să fie suficientă.

Tratați-vă timpul ca pe cea mai valoroasă resursă. Prioritizează ceea ce are sens pentru următorii tăi pași și evaluează fiecare cerere de energie, pornind de la acel plan.

3. Petrece-ți timpul construind o afacere care să se alinieze viziunii tale.

În lumea antreprenoriatului digital, suntem expuși la tot felul de puncte de vedere diferite despre construirea unei afaceri. Vedem succesul și eșecul jucându-se în fiecare zi pe social media. Aceste opinii despre antreprenoriat modelează modul în care ne dezvoltăm afacerea, indiferent dacă ne dăm seama sau nu.

Scopul tău ar trebui să fie să construiești o afacere care să se alinieze viziunii tale despre antreprenoriat. Este în regulă să modelezi succesul. Este bine să folosești succesul altora ca sursă de inspirație, dar la sfârșitul zilei, această afacere trebuie să fie afacerea ta.

Dacă tot ce faci este să-ți petreci timpul făcând lucruri pe care crezi că sunt ceea ce vrei să faci – în loc de ceea ce se aliniază cu viziunea ta – acela va fi timp pierdut. Petreceți-vă timpul prețios într-un mod concentrat.

Energia ta vorbește înainte să spui vreodată un cuvânt. Când oferiți energie la nivel de CEO, atrageți clienți care vă înțeleg valoarea. Dacă ceea ce atrageți acum este schimbul și cererea gratuită a consumatorilor, verificați mentalitatea și energia pe care o scoateți.

Fii CEO-ul afacerii tale.

Petrece-ți timpul lucrând la crearea tipului de afacere care vă oferă adevărată libertate, independență financiară și abilitatea de a face lucrări care vă îndeplinesc scopul.

Realitatea Live

30 Iul. 2021, 12:01
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
30 Iul. 2021, 12:01 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

În cadrul celei de-a doua etape a campaniei „Moldova: A place to find yourself”, lansată de Agenția de Investiții, au fost create 3 spoturi ce promovează Moldova drept o destinație turistică autentică, care merită a fi explorată. Producțiile video prezintă Moldova ca fiind o țară ce oferă activități turistice cum ar fi: plimbări cu bicicleta prin galeriile subterane de la Mileștii Mici, ateliere de meșteșugărit, precum și aventură în peisaje naturale. Datorită acestor spoturi, cele trei destinații vor fi promovate pe canalele digitale de pe piețele din vecinătate, România și Ucraina.

Astfel, primul spot a fost realizat în crama de la Mileștii Mici, care măsoară peste 200 km de tuneluri subterane, dintre care 55 km sunt folosiți pentru depozitarea vinului. Imensa colecție de vinuri de peste 2 milioane de sticle, inclusă în Cartea Recordurilor Guiness ca fiind cea mai mare din lume, poate fi admirată din trenulețul electric, cu mașina personală, dar și de pe bicicletă.

Cel de-al doilea spot a fost filmat în localitatea Văratic din raionul Rîșcani, care pe lângă peisaje pitorești oferă posibilitatea de a face kayaking pe lacul de acumulare Costești-Stânca, fiind parte a ofertei turistice de aventură.

Ultimul spot a avut drept locație atelierul de olarit a lui Vasile Gonciari, semn că turiștii pot participa la activitățile meșteșugărești tradiționale specifice pentru țara noastră.

Portoliul de experiențe turistice urmează a fi completat. La moment, Agenția de Investiții elaborează Ruta Meșteșugarilor ce va include 20 de meșteri populari cu îndeletniciri diverse: țesutul covorului tradițional, crearea costumului popular, olăritul, prelucrarea pielii, împletitul în lozie, cioplitul în lemn, fabricarea lumânărilor decorative, a măștilor, precum și a articolelor din metal și fibre vegetale.

Mesajul campaniei vine să ilustreze potențialului neexplorat pe care îl deține Republica Moldova, exprimat prin simbioza dintre natură și muzică, gastronomie și vin, aventură și alte experiențe autentice, prin care oricine se poate regăsi sau reinventa. Totodată, campania promovează Moldova drept o destinație cu experiențe autentice și neexplorate.

Pentru mai multe informații urmăriți pafina de Facebook „Moldova: A place to find yourself” și pagina web a Agenției de Investiții.

 
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală