Facebook urmează să lanseze în vara anului 2022 primul ceas inteligent. Ceasul va avea un afișaj și două camere care pot fi detașate pentru a face fotografii și video-uri la fel ca de pe un smartphone sau de pe o cameră GoPro.
Ceasul va fi dotat cu două camere. Una, de 1080p, va putea fi folosită doar pentru comunicare video. Cealaltă, din spatele ceasului va fi folosită pentru fotografii şi filmări.
La momen, compania lui Mark Zuckerberg este în discuții cu operatorii de telefonie mobilă din SUA pentru a echipa ceasul cu conectivitate LTE, iar produsul va fi disponibil în trei culori: alb, negru și auriu. Iterațiile ulterioare ale ceasului inteligent Facebook ar putea fi, de asemenea, capabil să se sincronizeze cu viitorii ochelari inteligenți AR ai companiei.
Conținutul de pe acest smartwatch ar putea fi apoi distribuit pe Facebook și pe Instagram, precum și pe alte aplicații deținute de companie. Angajații Facebook au spus că ceasul ar putea costa în jur de 400 de dolari, scrie The Verge. Totuși, acesta nu este un preț fix, acesta ar putea să se schimbe.
Facebook a cheltuit aproximativ 1 miliard de dolari pentru a dezvolta prima iterație a ceasului inteligent din 2019, au declarat mai multe surse pentru mass-media. Facebook a refuzat, însă, să comenteze pe marginea bugetului alocat pentru acest smartphone.
Odată cu lansarea ceasului inteligent, Facebook intră în competiție directă cu Apple pe piața de smartphone-uri. În primul trimestru al anului 2020, Apple a fost liderul global al pieței smartwatch-urilor, cu o cotă de piață de 55%.