(FOTO) Regele crypto Olaf Carlson-Wee cumpără un conac de 28,5 milioane de dolari la Hollywood Hills! Arată bestial

01 Iul. 2021, 10:59
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
01 Iul. 2021, 10:59 // Au Bani //  MD Bani

Cu mult înainte de apariția criptomonedei meme Dogecoin și PooCoin, înainte ca cuvintele criptomonedă și blockchain să fi intrat în lexiconul general, un student al colegiului Vassar și-a scris teza superioară din 2012 despre o nouă tehnologie numită bitcoin. Și pentru a-și demonstra dragostea, acel auto-proclamat „iubitor de cripto” și-a luat, de asemenea, salariul pentru primul loc de muncă în bitcoin.

Olaf Carlson-Wee s-a născut și a crescut în Minnesota. A devenit primul angajat al Coinbase – acum un exchange de criptomonede de peste 100 de miliarde de dolari. Tânărul și-a transformat salariul mic într-o avere bitcoin în valoare de sute de milioane. După ce a părăsit Coinbase, Carlson-Wee a continuat să lanseze fondul de acoperire cripto-centric Polychain Capital, care operează acum dintr-unul dintre cei mai cunoscuți zgârie-nori din San Francisco.

Astăzi, la 32 de ani, Carlson-Wee este la fel de cunoscut pentru îmbrăcămintea sa idiosincratică – poartă în mod regulat oje colorate, treninguri de neon și cercei – la fel ca și pentru devotamentul său  pentru criptomonede.

Tânărul a cheltuit recent 28,5 milioane de dolari pentru o casă cu fracțiune de normă în Los Angeles.

Olaf Carlson-Wee a cumpărat casa de la regizorul „X-Men” , Simon Kinberg, care a cumpărat casa în 2018 penru suma de 31,5 milioane de dolari.

Proprietatea de 1,07 acri include un conac contemporan de 12.000 de metri pătrați, cu vederi spre Los Angeles, de la orizontul Downtown până la Oceanul Pacific și Insula Catalina.

În afară de terase vaste, ideale pentru distracție, curtea din spate are, de asemenea, o bucată mare de gazon ierbos și un firepit necesar, plus o bucătărie în aer liber. De asemenea, proprietatea are și un bazin spectaculos.

Un cinematograf subteran este izolat fonic, oferind scaune pe mai multe niveluri pentru cel puțin o duzină de oaspeți.

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII