Cum să creezi un produs remarcabil, care să devină popular rapid şi să fie pe placul utilizatorilor? TOP 7 cărți

10 Iul. 2021, 09:30
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
10 Iul. 2021, 09:30 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Cu toate că pare atât de simplu să promovezi un produs, în spate este foarte multă muncă. Citind aceste cărți vei învăța cum să creezi, să promovezi şi să-ți vinzi corect produsul.

Inspired – Marty Cagan

Autorul se concentrează pe exemple ale celor mai mari companii din lume – Google, Netflix, Tesla, Amazon. În același timp, sfaturile sunt legate în principal de dezvoltarea produsului și vor fi deosebit de relevante pentru startupurile în stadiu incipient.

The Product Book

Cartea se bazează pe platforma internațională Product School, care în sine conține multe articole utile și cursuri online pentru cei care lucrează la un produs.

The Lean Product Playbook – Dan Olsen

O carte de produse care se concentrează în principal pe „potrivirea produsului pe piață”. În acesta veți găsi o mulțime de informații utile despre UX, funcționalitate, propuneri de valoare, precum și despre lucrul cu publicul țintă și nevoile acestora.

The Mom Test – Rob Fitzpatrick

Una dintre lecțiile pe care le oferă această carte este să nu ceri tuturor părerilor despre produsul tău., ci mai degrabă să te concentrezi pe lucrul cu potențialii și clienți să afli de la ei nevoile și atitudinea față de produsul tău.

Shape Up – Ryan Singer

Carte este scrisă chiar de creatorul BaseCamp. Aceasta se focusează mai mult pe procesul de creare a produsului în sine, pe diverse abordări precum Agile și Scrum. Un alt lucru fascinant pe care îl aflăm din aceasta carte este că, cu abordarea corectă, un produs poate fi lansat de o echipă mică în doar 6 săptămâni .

Sprint – Jake Knapp

Continuarea temei cărții anterioare. De la trei parteneri Google Ventures, puteți afla că în 5 zile puteți testa ipotezele produsului și puteți înțelege dacă merită să le implementați în produsul dvs.

Hooked – Nir Eyal

Cartea aceasta te învăța cum să creezii produse care să îi pe atragă utilizatori; produse care pot avea succes și se pot vinde fără campanii de marketing scumpe și care pot deveni populare rapid.

Realitatea Live

02 Apr. 2025, 13:11
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
02 Apr. 2025, 13:11 // Actual //  Ursu Victor

Un studiu realizat de platforma de verificare a istoricului auto carVertical scoate la iveală o realitatea dură a pieței auto  second-hand din România. Multe dintre mașinile populare, în special cele premium, ascund probleme majore în istoricul lor.

Potrivit metodologiei carVertical, o mașină cu istoric curat este una care nu a fost avariată, nu are kilometrajul modificat, nu a fost folosită în regim de taxi, ride-sharing sau car-sharing, nu a fost declarată daună totală.

Potrivit datelro CarVertical, Lexus conduce clasamentul în România, cu 60,5% dintre mașinile verificate având un istoric curat. Pe următoarele locuri se află: Renault – 53,8% și Peugeot – 52,7%.

În contrast puternic, BMW ocupă ultimul loc, cu doar 8% dintre vehiculele verificate în România având un istoric curat. Urmează: Porsche – 9,3%, Volvo – 27,4%,

„Mulți oameni visează să dețină o mașină de clasă premium, dar nu evaluează întotdeauna pe deplin riscurile pe care le implică o astfel de achiziție. Deoarece aceste vehicule sunt mai scumpe, vânzătorii necinstiți sunt mai predispuși să le falsifice kilometrajul sau să le ascundă defectele”, avertizează Matas Buzelis, expert auto carVertical.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | SALVATORII ATENŢIONEAZĂ DESPRE PERICOLELE INCENDIILOR DE VEGETAŢIE
NO COMMENT | SALVATORII ATENŢIONEAZĂ DESPRE PERICOLELE INCENDIILOR DE VEGETAŢIE
NO COMMENT | INTERVENŢIA POMPIERILOR LA LICHIDAREA INCENDIULUI DIN CAPITALĂ
NO COMMENT | INTERVENŢIA POMPIERILOR LA LICHIDAREA INCENDIULUI DIN CAPITALĂ