Autointitulatul rege al romilor din România anunță că-și lansează propria criptomonedă. Care este scopul GYPSYCOIN

16 Aug. 2021, 12:37
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
16 Aug. 2021, 12:37 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Daniel Cioabă, autointitulat regele romilor, anunță dezvoltarea unui nou proiect de criptomonedă, numit Gypsycoin. Potrivit Congresului Mondial al Uniunii Internaționale a Romilor, noul proiect vizează combaterea discriminării și xenofobiei, cât și dezvoltarea socială și educațională a romilor.

Simbolul Gypsycoin este „roata țigănească tradițională în simbioză cu circuitele unei plăci electronice”.

Proiectul GYPSYCOIN este o premieră în inițiativa coeziunii comunităților de romi la nivel global. Acest proiect reprezintă prima monedă universală a romilor de pretutindeni. GYPSYCOIN cuprinde și o latură de dezvoltare socială. Aceasta vizează combaterea discriminării și xenofobiei, cât și dezvoltarea socială și educațională a romilor. Proiectul domnului Cioabă se angajează să sprijine minoritatea romă în demersurile acesteia spre integrarea socială, să consolideze identitatea etnică, să promoveze diversitatea culturală și să crească gradul de educație și implicare socială a minorității rome.

GYPSYCOIN reprezintă un nou proiect în cadrul universului de cryptomonede. Acest proiect este multilateral și se implică în domenii diferite de dezvoltare. Proiectul abordează subiectul comunităților de romi. Acesta se concentrează pe dezvoltarea comunităților și pe ajutorarea persoanelor de etnie romă aflate în dificultate. În același timp, scopul este de a consolida un spirit de coeziune digitală între comunitățile de romi, prin intermediul simbolului și al comunității GYPSYCOIN. În acest sens, GYPSYCOIN are atașat și un element de identitate. Prin urmare, acesta este menit să fie asociat cu comunitățile de romi din întreaga lume.

Acest proiect aduce un element în plus comunităților de romi de pretutindeni. Și anume, prima monedă digitală universală a romilor. Imaginea și designul proiectului combină elementele tradiționale cu cele moderne. Așa a apărut simbolul GYPSYCOIN: roata țigănească tradițională în simbioză cu circuitele unei plăci electronice. Acest simbol a fost conceput în acest fel, menit să fie recunoscut cu ușurință.

Prin urmare, GYPSYCOIN este asociat unei cauze. Această cauză fiind dezvoltarea multilaterală a comunităților de romi. Din acest punct de vedere, aspectele cheie pe care se concentrează acest proiect sunt furnizarea de alimente și obiecte de uz casnic familiilor nevoiașe, educația sanitară, promovarea parcursului educației școlare, educația morală civică și educația tehnologică.

În acest sens, GYPSYCOIN are mai multe întrebuințări. Acestea sunt: finanțare acte de caritate; monedă de schimb pentru comunitate; finanțare de proiecte educaționale; investiții financiare pe termen lung și plăți. Caracterul comunitar al acestui token este redat de distribuția de pe piață. Din acest punct de vedere, GYPSYCOIN se potrivește cu dinamica actualei piețe cripto. Așadar, 90% din monede au fost arse (scoase din uz), rămânând 10% pentru a circula pe piață. Ținând cont de latura tradiționalistă a comunităților de romi, motto-ul GYPSYCOIN poate fi rezumat la respectarea tradiției prin promovarea inovației. În general, proiectul este determinat să aibă un impact major asupra comunităților de romi din întreaga lume și să simbolizeze unitatea.

GYPSYCOIN se bazează pe potențialul ascuns al unității unei comunități distribuite pe tot globul. Prin urmare, GYPSYCOIN beneficiază de un mare potențial de utilizatori la nivel global. În același timp, se ține cont de faptul că comunitățile de romi sunt în strânsă legătură unele cu celelalte. Prin urmare, diseminarea acestui proiect se va realiza în mod organic.

Cuantificarea rezultatelor proiectului se va face sub formă de conținut multimedia și intelectual. În urma activităților și acțiunilor întreprinse de GYPSYCOIN, rezultatele și etapele evenimentelor vor fi afișate pe site. Alte subiecte acoperite de GYPSYCOIN sunt: sănătatea mediului înconjurător, inițiativă cetățenească, etică, educație pentru sănătate, sport, educație pentru nutriție, abilități informatice și tehnologie, literatură, muzică, cultură generală, conștientizarea problemelor actuale ale societății. Odată cu implementarea proiectelor, productivitatea și rezultatele sunt atent măsurate, iar acestea sunt analizate și se reflectă în mod constant asupra acestora, pentru a îmbunătății calitatea serviciilor oferite.

Acest proiect este unul deschis, iar moneda GYPSYCOIN va putea dispune de utilizări adiționale, în funcție de evoluția și parteneriatele proiectului. Totodată, acest proiect beneficiază de sprijinul International Romani Union.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală