TOP 10 tendințe în social media pentru 2022. Meme-urile își păstrează pozițiile

26 Ian. 2022, 11:03
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
26 Ian. 2022, 11:03 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Și în 2022 social media va continua să aibă un rol foarte important în viața companiilor și, mai exact, în modul în care acestea interacționează cu clienții vechi și reușesc să atragă clienți noi. Pentru a maximiza oportunitățile pe care le aduce acest gen de interacțiune dintre branduri și clienți, start-up.ro a realizat TOP zece tendințe în social media de pentru 2022.

1. Va veni cu adevărat vremea creatorilor de conținut. Aceștia vor putea să facă bani direct din platformele sociale mult mai ușor decât până acum cu features ce se anunță a fi lansate curând, de exemplu Instagram Subscriptions.

Potrivit Mihaelei Lemnaru, Social Media & Creative Strategist, platformele sociale precum TikTok, Instagram, Pinterest și chiar LinkedIn au început să investească serios în instrumente pentru creatori. Scopul? Să îi mențină pe aceștia aproape de comunitatea lor și să colaboreze mai ușor cu brandurile.

2. Comerțul direct din platformele sociale va fi mai popular

„Cum ar fi să poți descoperi, cumpăra și avea suport după finalizarea comenzii- toate direct din social media? Se numește social commerce și va fi din ce în ce mai pregnant în viitorul foarte apropiat. Spre exemplu, deja există Instagram Shop & Instagram Checkout, Pinterest shop tab, iar TikTok testează Tiktok shopping”, afirmă Mihaela.

3. Video vertical

„Atât TikTok, cât și Instagram ne-a delectat în ultima vreme cu video-uri scurte, în format vertical pe feed. Și extra, sunt un bun growth hack pentru orice business sau creator de conținut”, spune specialistul în social media.

4. Meme-urile rămân un tip de conținut foarte apreciat în social media

Secretul este să adaptezi la business-ul tău și/ sau sa folosești meme-uri în trend, contextuale.

5. LinkedIn vine din urmă

„Chiar dacă până acum a fost considerat a fi pentru recrutori sau pentru cei care caută un loc de muncă, platforma și-a dus atenția și către LinkedInfluencers (creatorii de conținut pe LinkedIn), oferind noi trăsături și programe globale pentru ei. Iar engagementul pe platformă este destul de mare, dacă postezi corect și interesant”, este părerea Mihaelei.

6. Mai multă conștientizare în ceea ce privește problemele lumii

De la schimbările climatice până la sănătatea mentală și burnout- toate sunt subiecte abordate din ce în ce mai mult în social media. „Se vorbește mai mult despre a lua pauze de la mediul digital, evitarea extenuării și self-care. De asemenea, awareness-ul merge și către zona de diversitate și incluziune socială”.

7. Comunicarea cu ajutorul chatboților devine necesară pentru a economisi timpul departamentului de customer service, spre exemplu

Chatboții cu inteligența artificială pot înțelege precis ceea ce dorești sau ce nemulțumiri ai și îți oferă cea mai bună soluție în doar câteva secunde.

8. Și mai multe branduri vor adapta tehnologia AR/ VR

Experiența utilizatorului este cea mai importantă, de aceea brandurile doresc să ducă totul la nivelul următor, folosindu-se de tehnologie pentru a încuraja deciziile de cumpărare.

9. Influencer marketing rămâne un pilon principal de promovare în social media a unui brand

Micro influencerii și blogurile de nișă sunt, de asemenea, apreciate de branduri, care preferă să meargă țintit la publicul potrivit, este de părere Mihaela Lemnaru.

10. Era autenticității

„Oamenii s-au cam plictisit ca totul să fie perfect în social media- farfuria perfectă, familia perfectă, casa perfectă. Autenticitatea și atitudinea „fără filtru” vine la putere cu scopul de a crea conexiuni mai adânci cu comunitatea. Adio feed perfect, bun venit conținut valoros”, concluzionează Mihaela referitor la tendințele din social media de care ar trebui să țină cont companiile în acest an.

Realitatea Live

19 Mai 2024, 10:38
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
19 Mai 2024, 10:38 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Tim Cook, şeful Apple după Steve Jobs, se gândeşte deja la viitor şi la cine ar putea să conducă după retragerea sa. Sub conducerea sa, Apple a ajuns la o capitalizare de piaţă de 3.000 de miliarde de dolari, iar până în 2025, ar putea ajunge la 4.000 de miliarde, scrie Business Insider.

În ciuda rezultatelor extraordinare, Tim Cook nu se va afla la cârmă pentru totdeauna, de aceea CEO-ul în vârstă de 63 de ani face planuri pentru predarea ştafetei. Într-un podcast cu celebra cântereaţă albaneză Dua Lipa, Cook a spus că speră ca succesorul să „vină din interiorul Apple”.

Deşi Cook mai are de stat încă trei ani la conducerea companiei, pariurile privind următorul CEO deja au început.

Primul candidat la tron este John Williams. Potrivit Bloomberg, Williams a fost considerat în general drept succesorul logic al lui Cook încă din 2019, când a preluat studioul de design al Apple după plecarea directorului de design Jony Ive în 2019.

Williams a supravegheat dezvoltarea Apple Watch şi acum gestionează operaţiunile Apple la nivel mondial. Executivul a anunţat recent că firma renunţă la un proiect de un deceniu de a fabrica o maşină electrică Apple.

Cu toate acestea, există voci în companie care spun că Williams, în vârstă de 61 de ani, s-ar putea să nu fie un lider pe termen lung din cauza vârstei.

Un alt potential CEO al Apple ar putea fi John Ternus, cu o carieră de peste 20 de ani în companie, care este favorit pentru poziţie şi care conduce divizia de Hardware Engineering.

„Are o mulţime de abilităţi de management la fel ca şi Tim Cook.”.a scris într-un e-mail o persoană familiarizată cu problema conducerii.

Cu toate acestea, vârsta pare a fi o problemă şi pentru Ternus, fiind considerat la 49 de ani prea tânăr pentru conducere.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău