(VIDEO) LUX, confort și priveliște magnifică! Cum arată casa de schi care se vinde cu 75 de milioane de dolari

02 Feb. 2022, 11:34
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
02 Feb. 2022, 11:34 // Au Bani //  MD Bani

O casă de schi de lux situată în Aspen Colorado se vinde cu preţul de 75 de milioane de dolari. Casa are un design inedit şi modern, este spaţioasă şi oferă tot confortul. Suprafața este enormă – 130.654 metri pătrați.

Vila are 4 etaje, cu 7 dormitoare şi 7 băi şi are, printre altele, un spa complet, piscină, sală de sport, jacuzzi în interior şi unul afară, şeminee moderne, candelabre inedite şi alee de bowling.

Ferestrele mari oferă privelişti spectaculoase ale munţilor, pereţii sunt decoraţi cu piatră albă de steatit (adusă din Ucraina) iar lambriurile sunt din lemn adus din Germania şi Polonia.

Telegondola care te duce către resortul de schi din Munţii Aspen este la câţiva paşi distanţă.

De asemenea, există o cale de acces privată care vă permite să schiați chiar înapoi la ușă la sfârșitul unei zile pe pârtii.

Casa a fost dezvoltată de Leathem Stearn, un om de afaceri care a lucrat la câteva case din zonă, inclusiv la o proprietate învecinată care s-a vândut anul acesta cu 22 de milioane de dolari.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău