Oamenii care trăiesc în state mai avansate se confruntă adesea cu multe lucruri fizice care se „aglomerează”mediul și coduce la stres.În epoca viitoare a recuperării deșeurilor și upcycling, oamenii nu vor mai trăi cu dezordine în lumea fizică.
Freelance Virtual Clutter Organizer: Responsabilități
Cu toate acestea, oamenii se vor confrunta cu dezordinea virtuală. Asta pentru ca din toate datele pe care le creează, le accesează, le utilizează se dopozitează. Oamenii nu vor avea doar numeroase conturi de utilizatori online, dar și date generate de senzorii din corpul uman și gospodărie. Toată lumea consumă o mulțime de media,
inclusiv realitatea augmentată și virtuală și experiențe multisenzoriale.
Pentru a soluționa dezordinea virtuală ne va ajuta Freelance Virtual Clutter Organizer. Fiecare gospodărie va avea un sistem de gestionare a datelor, dar uneori
lucrurile pot deveni copleșitoare și va fi nevoie de ajutorul unei persoane care va interveni pentru a o elimina excesul de date și organizează restul. Virtual
Clutter Organizatorii folosesc gestionarea datelor software și inteligență artificială pentru a-și ușura munca, dar o mare parte din rolul lor nu poate să se facă automat. Vor începe prin întrebarea clientului despre ceea ce nu funcționează în sistemul de gestionare a datelor de uz casnic, unde există prea multe date sau unde sunt date care ar putea fi organizate mai bine. Pentru a afla problema vor efectua teste de diagnostic și vor implementa soluții de gestionare a datelor, care pot include actualizarea software-ului, adăugarea de noi servere sau stocare de date. Într-un final vor propune strategii de soluționare a problemei pentru client.
Freelance Virtual Clutter Organizer: Abilități
Freelance Virtual Clutter Organizer vor fi foarte organizați. Vor fi buni la rezolvarea problemelor și vor utiliza software pentru a identifica probleme și pentru a propune soluții.
Vor avea nevoie de abilități interpersonale puternice pentru a stabili relații cu clienții.