Maib inaugurează sucursala Ștefan cel Mare, aliniată identității vizuale reînnoite: Modernă și orientată spre client

15 Aug. 2022, 13:31
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
15 Aug. 2022, 13:31 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Modernă, spațioasă, colorată și orientată către client: maib inaugurează sucursala Ștefan cel Mare, aliniată identității vizuale reînnoite

Maib, liderul sectorului bancar din Republica Moldova, a inaugurat Sucursala „Ștefan cel Mare” din centrul capitalei, după renovarea acesteia conform identității de brand actualizate anunțate pe 8 octombrie anul trecut. Este una dintre cele mai spațioase și solicitate de către clienți sucursală din cadrul rețelei maib, ceea ce înseamnă că începând de astăzi fiecare client care îi va păși pragul va trăi experiențe bancare de nivelul următor.

Giorgi Shagidze, Președintele maib:

„Suntem mândri să inaugurăm una dintre sucursalele cheie ale maib în inima capitalei și a țării, cu soluții și un model operațional centrat pe client. Avem o dedicație specială pentru dezvoltarea serviciilor digitale, iar momentul inovator din Sucursala „Ștefan cel Mare” este zona digital corner, unde clienții vor putea testa, se vor putea abona la soluțiile digitale maib și vor prinde gustul bankingului la un click distanță. Vom continua să implementăm soluții bancare care să crească comoditatea clienților maib orice ar face și oriunde s-ar afla”.

Sediul nu doar că „s-a schimbat la față”, devenind și mai colorat, luminos, modern și confortabil, dar a cunoscut și un șir de simplicări în ceea ce ține de procesul de lucru, funcționalitatea ghișeelor, organizarea spațiilor de așteptare și implementarea rândului electronic pentru reducerea timpului de așteptare.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, responsabilă de Divizia Retail:

„Sucursala „Ștefan cel Mare” este îndrăgită de foarte mulți clienți, fiind în inima orașului și ne bucurăm că prin inaugurarea acesteia, prin alinierea la noua identitate a brandului maib și implementarea noului model operațional vom oferi clienților și mai multă comoditate și calitate a deservirii. Atât prin zonele confortabile, atmosfera plăcută, cât și datorită echipei noastre antrenate să deservească clienții aflați în centrul atenției, ne propunem să creăm o lume a maib în care clienții se vor simți bine și vor dori să meargă la nivelul următor în tot ce înseamnă banking!”.

Sucursala se remarcă prin cinci zone dedicate diferitor necesități ale clienților. Fiecare dintre ele axată să simplifice accesul clienților la produsele și serviciile bancare din portofoliul maib.

Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională – permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.

Zona digital corner – a fost amenajată în premieră și este dotată cu tablete performante, unde clienții au acces independent la întreg spectrul de produse și servicii digitale ale băncii.

Galina Braniște, Directoarea Sucursalei „Ștefan cel Mare”:

„De astăzi vom întâmpina clienții cu și mai multă căldură într-un spațiu inovator, plin de culoare și regândit pentru ca fiecare client care urmează să ne viziteze să se simtă excelent. Urmărim să devenim mai buni în fiecare zi și mulțumesc echipei maib pentru că profesionalismul și dedicația pentru calitate au devenit cartea noastră de vizită, care ne transformă în alegerea numărul unu pentru clienții noștri”.

Sucursala „Ștefan cel Mare” se află în centrul orașului Chișinău, pe strada Vasile Alecsandri 115, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, iar sâmbăta de la 09:00 la 14:00, fără pauză.

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte aproape 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.

P.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău