Maib inaugurează sucursala Ștefan cel Mare, aliniată identității vizuale reînnoite: Modernă și orientată spre client

15 Aug. 2022, 13:31
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
15 Aug. 2022, 13:31 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Modernă, spațioasă, colorată și orientată către client: maib inaugurează sucursala Ștefan cel Mare, aliniată identității vizuale reînnoite

Maib, liderul sectorului bancar din Republica Moldova, a inaugurat Sucursala „Ștefan cel Mare” din centrul capitalei, după renovarea acesteia conform identității de brand actualizate anunțate pe 8 octombrie anul trecut. Este una dintre cele mai spațioase și solicitate de către clienți sucursală din cadrul rețelei maib, ceea ce înseamnă că începând de astăzi fiecare client care îi va păși pragul va trăi experiențe bancare de nivelul următor.

Giorgi Shagidze, Președintele maib:

„Suntem mândri să inaugurăm una dintre sucursalele cheie ale maib în inima capitalei și a țării, cu soluții și un model operațional centrat pe client. Avem o dedicație specială pentru dezvoltarea serviciilor digitale, iar momentul inovator din Sucursala „Ștefan cel Mare” este zona digital corner, unde clienții vor putea testa, se vor putea abona la soluțiile digitale maib și vor prinde gustul bankingului la un click distanță. Vom continua să implementăm soluții bancare care să crească comoditatea clienților maib orice ar face și oriunde s-ar afla”.

Sediul nu doar că „s-a schimbat la față”, devenind și mai colorat, luminos, modern și confortabil, dar a cunoscut și un șir de simplicări în ceea ce ține de procesul de lucru, funcționalitatea ghișeelor, organizarea spațiilor de așteptare și implementarea rândului electronic pentru reducerea timpului de așteptare.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, responsabilă de Divizia Retail:

„Sucursala „Ștefan cel Mare” este îndrăgită de foarte mulți clienți, fiind în inima orașului și ne bucurăm că prin inaugurarea acesteia, prin alinierea la noua identitate a brandului maib și implementarea noului model operațional vom oferi clienților și mai multă comoditate și calitate a deservirii. Atât prin zonele confortabile, atmosfera plăcută, cât și datorită echipei noastre antrenate să deservească clienții aflați în centrul atenției, ne propunem să creăm o lume a maib în care clienții se vor simți bine și vor dori să meargă la nivelul următor în tot ce înseamnă banking!”.

Sucursala se remarcă prin cinci zone dedicate diferitor necesități ale clienților. Fiecare dintre ele axată să simplifice accesul clienților la produsele și serviciile bancare din portofoliul maib.

Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională – permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.

Zona digital corner – a fost amenajată în premieră și este dotată cu tablete performante, unde clienții au acces independent la întreg spectrul de produse și servicii digitale ale băncii.

Galina Braniște, Directoarea Sucursalei „Ștefan cel Mare”:

„De astăzi vom întâmpina clienții cu și mai multă căldură într-un spațiu inovator, plin de culoare și regândit pentru ca fiecare client care urmează să ne viziteze să se simtă excelent. Urmărim să devenim mai buni în fiecare zi și mulțumesc echipei maib pentru că profesionalismul și dedicația pentru calitate au devenit cartea noastră de vizită, care ne transformă în alegerea numărul unu pentru clienții noștri”.

Sucursala „Ștefan cel Mare” se află în centrul orașului Chișinău, pe strada Vasile Alecsandri 115, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, iar sâmbăta de la 09:00 la 14:00, fără pauză.

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte aproape 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.

P.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:32
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 12:32 // Actual //  Ursu Victor

Deși sistemul bancar din Republica Moldova oferă dobânzi competitive, 90% din creditele noi accesate de agenții economici sunt destinate să acopere datoriile anterioare, iar doar 10% reprezintă finanțări noi. Mai mult, valoarea acestora este semnificativ mai mică decât depozitele bancare ale acestora, ceea ce indică o problemă economică profundă.

În cadrul emisiunii „Analize economice cu Veaceslav Ioniță”, expertul în politici economice a explicat că agenții economici au mai multe depozite decât credite, ceea ce este un semnal îngrijorător pentru economia țării. „Acest fenomen nu a mai fost înregistrat vreodată și reflectă o temere profundă a mediului de afaceri față de investiții”, a declarat Ioniță.

Analizând evoluția creditelor accesate, expertul a menționat că, deși volumul acestora a crescut semnificativ în ultimii ani, creditarea reală a fost extrem de scăzută. Astfel, din 2020 până în prezent, agenții economici au luat credite noi de 157,5 miliarde de lei, dar au întors datoriile vechi în valoare de 141,3 miliarde de lei, ceea ce face ca creditarea reală să fie de doar 16,2 miliarde de lei.

În ceea ce privește creditarea netă, Ioniță a subliniat faptul că în 2024, în primele trei trimestre, agenții economici au efectuat depozite bancare de 2,8 miliarde de lei, ceea ce a făcut ca creditarea netă să devină negativă, adică agenții economici au depozitat mai mulți bani în bănci decât au luat sub formă de credite.

„Această tendință de creditare netă negativă a persistat în 12 trimestre consecutive din 2020 până în prezent, ceea ce reflectă o fragilitate a mediului de afaceri și o lipsă de încredere în economia locală”, a adăugat expertul.

Veaceslav Ioniță a subliniat că acest fenomen este un semn clar al unei economii vulnerabile, în care agenții economici nu sunt dispuși să facă investiții, iar acest lucru se reflectă în creditarea netă scăzută și volumul în creștere al depozitelor bancare. În acest context, Ioniță a avansat prognoza că este nevoie de cel puțin zece ani pentru ca economia Moldovei să se restabilească la nivelul înregistrat înainte de criza bancară din 2014.

„În ciuda creșterii creditării, situația nu va începe să se îmbunătățească semnificativ până când creditarea netă nu va deveni pozitivă, ceea ce poate să se întâmple abia în 2025, dar cu o tendință clară de însănătoșire a economiei”, a concluzionat Ioniță.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală