Bijuteriile din perle naturale sunt asociate cu eleganța și feminitatea. Accesoriile din perle adaugă un aer subtil și rafinat oricărei ținute, fie că este vorba despre o rochie de seară sau o ținută casual. Așadar, bijuteriile din perle sunt un cadou minunat pentru femeia din viața ta, fie că este vorba de iubită, mamă, fiică sau soră. În țara noastră, bijuteriile din perle naturale au devenit accesibile datorită companiei Les Perles care importă perle din China și le transformă în adevărate opere de artă. În cadrul emisiunii 10 LEI, Mila Jarcuțchii, fondatoarea Les Perles, și Victoria Maxim, cofondatoarea companiei, au povestit despre istoria afacerii, despre cofondator în afacere, dezvoltare rapidă, e-commerce, extinderea în România și desigur despre misiunea companiei. Și da, Les Perles te ajută să descoperi perla din tine.
Les Perles a apărut dintr-un hobby pe care îl avea Mila Jarcuțchii și ulterior s-a alăturat și Victoria Maxim. Victoria și Mila s-au cunoscut în timpul studiilor universitare de masterat.
„Perla în sine am descoperit-o pentru prima dată în China, în 2014, când am stat acolo 3-4 săptămâni. Peste doi ani am revenit din nou. China este cea mai mare piață crescătoare de perle și atunci m-am îndrăgostit. Am descoperit, am căpătat abilitățile de expert ce ține de perla naturală, cum să diferențiez dacă este naturală sau nu, nivelurile de calitate. În 2019 am lansat primul proiect cu perle care a existat exact 6 săptămâni, atunci nu am avut curaj să o dezvolt și mie îmi era rușine, pare straniu, dar era rușinea de a vinde produsul creat de tine. La sfârșit de 2020 am lansat noua colecție de 5 poziții. Așa a început Les Perles și iată unde am ajuns acum”, a declarat Mila Jarcuțchii în cadrul emisiunii 10 LEI.
Nu am ratat ocazia să vorbim și despre cofondatori într-o afacere. Chiar dacă mulți o îndemnau pe Mila să dezvolte compania singură, fondatoarea Les Perles a decis să facă parteneriat cu Victoria. A avea un cofondator înseamnă că poți dezvolta o companie mai mare și într-un timp mai scurt.
„Nu a fost decizia de parteneriat despre mai ușor, pentru că, mai ușor din puncte de vedere de securitate, de siguranță sau de egou este să creezi compania și să mergi singur, dar mai repede, mai extins este să ai parteneriat. Și nu a fost o decizie ca să fie mai ușor”, a menționat Victoria Maxim.
Recent, Les Perles a lansat proiectul „Venus” care celebrează puterea femeii de a procrea.
„Noi am venit cu mesajul că atunci când se naște copilul, se naște și mama. Și prin acest produs ne propunem să celebrăm această putere feminină de a procrea”, spune Victoria.
„Când copilul apare pe lume, mama se schimbă în totalitate, obține un rol pe care nou de care nu mai scapă și trebuia celebrată mama. Noi am vrut să creăm un simbol cu care să vii la mamă și să-i zici „Uite, tu ai făcut o minune, tu ești creatoare, tu ești abundență, tu ești creatoare, tu ești frumoasă.””, a adăugat Mila.
Pe lângă faptul că Les Perles ajută femeile să se regăsească, ele dezmint și miturile despre bijuteriile din perle și educă consumatorul.
„Este un stereotip că perla este foarte scumpă, perlele de mare – da, sunt perle extrem de scumpe, care costă zeci de mii de euro, dar perla de apă dulce este accesibilă. Noi arătăm asta prin diverse modele”, spune Mila.
Bijuteriile create de Les Perles au atras atenția și consumatorilor din China.
„Două luni în urmă am avut o comandă nu de la un moldovean din China, dar de la un chinez din China, care a comandat o pereche de cercei. Acesta este scopul, ca chinezii să poarte perle crescute la ei, dar modelele create de noi”, a menționat Mila.
Les Perles s-a lansat și în România cu numele de Pearl Code. Pe viitor, compania își propune să internaționalizeze afacerea.
Pentru mai multe informații urmărește interviul integral.