După ce a fost concediată din slujba sa în 2019, Ellie Diop a aplicat și a fost respinsă de la peste 50 de locuri de muncă. Atunci a realizat că trebuie să fie mai creativă pentru a-și asigura copiii, fiind mamă singură. Dar, după ce a fost șomeră un an, nu a avut prea multe de investit în costurile de pornire.
Când Diop a primit anul trecut cecul de stimulare de 1.200 de dolari, ea a spus că a văzut ocazia să investească în ea însăși și să-și valorifice experiența de afaceri, management și marketing pentru a începe o companie de coaching.
Odată cu pandemia, a observat că mulți mileniali căutau să înțeleagă cum să înceapă o afacere.
„Am văzut o mulțime de întrebări fără răspuns”, a spus ea. „Atât de mulți antrenori de afaceri erau bărbați sau femei singure fără copii sau femei într-o relație fără copii. Nu am văzut pe nimeni care să-mi poată oferi punctul de vedere, așa că am decis să devin acea persoană”.
Văzând spațiul insuficient deservit de pe piață, ea a lansat Ellie Talks Money în 2020, o afacere de coaching online pentru a ajuta milenialii să înființeze afaceri, să aplice la credite de afaceri și să obțină subvenții.
Zece luni mai târziu, afacerea ei a generat venituri de peste un milion de dolari, potrivit documentelor vizualizate de Business Insider.
Iată cum Diop și-a transformat verificarea stimulului într-o afacere cu șapte cifre.
A folosit o parte din cecul de stimulare pentru a-și finanța costurile de pornire
Diop a căutat o platformă de social media care să-i permită să-și ofere produsele și serviciile la un cost redus, odată ce a fost gata să le vândă. După ce a cercetat diferitele opțiuni timp de o lună, ea a spus că a decis să se concentreze pe Instagram. În rolul său corporativ anterior, ea a gestionat Instagram-ul companiei sale și a învățat cum să creeze o pagină atrăgătoare din punct de vedere vizual la un cost relativ scăzut.
„Mi-am folosit experiența în lumea corporațiilor pentru a începe”, a spus ea. „Știam că voi avea nevoie de o iluminare bună, de un site web și de un instrument pentru a-mi edita imaginile și a crea primul meu produs.”
Diop a cheltuit 170 de dolari pe două lumini inelare pentru a se asigura că ar putea crea fotografii atrăgătoare din punct de vedere vizual. Cu fonduri limitate disponibile, ea a decis să-și construiască propriul site web. A cheltuit 145 USD pentru a cumpăra numele domeniului, a construi site-ul web și a plăti pentru primul an de găzduire.
După ce a cercetat un instrument accesibil pentru a-și edita fotografiile și a crea imagini atrăgătoare pentru Instagram, Diop a achiziționat un abonament Canva pro pentru 120 USD.
Ea și-a menținut costurile de marketing scăzute
Diop a cheltuit aproximativ 450 de dolari pentru a obține echipamentul de care avea nevoie pentru a începe. Apoi a decis să se concentreze pe oferirea de valoare gratuită pentru a-și atrage publicul ideal, ceea ce i-a permis să își mențină costurile de marketing scăzute.
„Am petrecut 45 de zile parcurgând Instagram în fiecare zi, cercetând, urmărind hashtaguri, înainte de a-mi face prima postare”, a spus Diop. „Este important să analizăm cine are succes în domeniu, să analizăm ceea ce fac, care funcționează și să identificăm nevoile pe care nu le îndeplinesc”.
Ea a oferit conținut de calitate gratuit, care i-a atras publicul țintă. Apoi, cu un buget de 150 USD, a plătit pentru postările sponsorizate pe paginile care au atins publicul ei țintă, un cost de aproximativ 25 USD pe post.
Odată ce a început să-și construiască un public, Diop și-a dezvoltat primul produs folosind Canva. Nu avea mulți bani de cheltuit pentru marketing, așa că și-a oferit gratuit cursul și serviciile clienților săi ideali în schimbul unor recenzii.
„De asemenea, am făcut apeluri gratuite de coaching pentru oameni timp de două săptămâni înainte de a lansa apelurile mele de coaching plătite. Așa am primit mărturii la început”, a spus ea.
A apărut în mod constant și autentic
Când Diop a început să-și vândă primul produs, avea să ajungă în fața publicului aproape în fiecare zi prin Instagram Live. A fost o ocazie de a-și comercializa publicul gratuit. Ea continuă să apară în mod constant.
„Fii în fața publicului tău”, a spus ea. „Clienții dvs. trebuie să vă placă, să aibă încredere în voi, astfel încât aceștia să poată reveni în continuare.