Fiscul american a notificat Microsoft că are de plătit din urmă taxe de 29 mld. dolari

14 Oct. 2023, 07:22
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
14 Oct. 2023, 07:22 // Actual //  Lupu Eduard

„Microsoft nu este de acord cu aceste ajustări şi va face apel împotriva deciziei. Noi credem că întotdeauna am respectat regulile IRS şi am plătit impozitele pe care le datorăm în SUA şi în întreaga lume”, conform Microsoft.

Gigantul american Microsoft, una dintre cele mai mari companii de IT, a primit o notificare de la Fiscul american (IRS) că ar trebui să plătească taxe suplimentare de 29 mld. dolari, pentru perioada 2004-2013. „Nota de ajustare trimisă de IRS vizează profiturile alocate de Microsoft între diferite ţări şi jurisdicţii pentru perioada 2004-2013”, conform Microsoft, care a anunţat că nu este de acord cu calculele Fiscului, pe care le va contesta inclusiv în instanţă, dacă va fi cazul. Microsoft susţine şi că până la 10 miliarde de dolari în impozite pe care compania le-a plătit deja nu sunt reflectate în ajustările propuse de IRS.

„Microsoft nu este de acord cu aceste ajustări şi va face apel împotriva deciziei. Noi credem că întotdeauna am respectat regulile IRS şi am plătit impozitele pe care le datorăm în SUA şi în întreaga lume”, conform Microsoft.
Procesul ar putea dura ani de zile, estimează specialiştii.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău