Premierul Republicii Moldova, Dorin Recean, a făcut o declarație cu privire la necesitatea îmbunătățirii comunicării dintre cetățeni și instituțiile de stat, în special în ceea ce privește serviciile publice. Premierul a adăugat că, în urma întâlnirilor din teritoriu, cetățenii s-au plâns că deseori nu primesc răspuns la apelurile lor către instituții guvernamentale.
„În cadrul întâlnirilor din teritoriu, am observat că cetățenii se confruntă cu dificultăți în a contacta instituțiile de stat. Ei se plâng că, de multe ori, apelurile lor rămân fără răspuns și că se simt neglijați”, a declarat premierul Recean. „Până luni, vom analiza situația pentru a vedea cum suntem organizați pe interior pentru a asigura răspunsuri adecvate la apelurile cetățenilor.”
Premierul a subliniat importanța consolidării comunicării dintre cetățeni și instituțiile guvernamentale și a anunțat că va solicita Agenției Servicii Publice de Comunicații Electronice și Tehnologia Informației (STISC) să ofere un raport lunar privind modul în care instituțiile de stat răspund la apelurile cetățenilor.
„Vrem să asigurăm că toate apelurile primite de la cetățeni primesc răspunsuri prompte și adecvate. În acest sens, vom lucra îndeaproape cu STISC și alte instituții pentru a îmbunătăți procesul de comunicare cu cetățenii și pentru a ne asigura că aceștia se simt ascultați și sprijiniți de stat”, a adăugat premierul.