“Revoluția” anunțată de Renault: Francezii plănuiesc să scadă costurile industriale per vehicul cu 30-50% până în 2027

07 Dec. 2023, 09:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
07 Dec. 2023, 09:49 // Actual //  Lupu Eduard

Renault Group anunță lansarea unui plan de transformare profundă a sistemului său industrial. Acesta susține etapa de Revoluție a planului strategic Renaulution, etapă care își propune să transforme Renault Group într-o companie auto de nouă generație (Next Gen). Astfel, costurile industriale per vehicul ar urma să scadă până în 2027 cu 30% pentru vehiculele termice și cu 50% pentru vehiculele electrice. Planul va contribui, de asemenea, la reducerea timpului de dezvoltare a vehiculelor de la trei la doi ani. Grupul trece astfel la o treaptă superioară de viteză și își stabilește obiective ambițioase.

„Re- Industry este un plan de transformare la 360°. Ne propunem să profităm de punctele noastre forte, să facem mult mai repede ceea ce facem deja bine, să îmbunătățim și să reinventăm întregul nostru sistem industrial. Această transformare a industriei își propune să facă sistemul nostru mai agil, mai bun, mai competitiv, ceea ce ne va permite, de asemenea, să răspundem mai rapid așteptărilor clienților noștri.” Thierry Charvet, Chief Industry & Quality Officer, Renault Group.

Renault Group are atuuri solide pentru a aborda punctul de cotitură istoric pe care îl trăiește industria auto. Rezultatele de calitate ale Grupului au înregistrat progrese remarcabile, cu un nivel de fiabilitate a vehiculelor care s-a triplat în doi ani, ceea ce le plasează la cele mai bune niveluri. Uzinele sale apar în mod regulat în fruntea clasamentului Harbour Report™, un studiu independent de referință în industria auto din întreaga lume și care permite compararea productivității site-urilor industriale. Renault Group se află în top 3 al producătorilor mondiali în ceea ce privește performanța energetică și emisiile industriale de CO2. Grupul a fost primul producător care a adoptat un Metaverse industrial și intenționează să rămână în avangarda domeniului prin accelerarea în continuare a digitalizării sistemului său industrial și prin consolidarea abilităților echipelor sale. Pornind de la aceste active, planul Re-Industry își propune să stimuleze toate domeniile clasice ale performanței industriale, reinventând în același timp producția și dezvoltând procese inovatoare. Acest lucru permite Grupului să vizeze un timp de fabricație de numai nouă ore pentru viitorul Renault 5.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

21 Mai 2024, 10:59
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
21 Mai 2024, 10:59 // Actual //  Lupu Eduard

Primarul orașului Leova, Alexandru Bujoreanu, a lansat acuzații grave privind construcția drumului Leova-Bumbăta, sugerând că acesta ar putea deveni „primul muzeu al corupției în aer liber” din Republica Moldova. Declarațiile au fost făcute în cadrul emisiunii „Puterea a patra” de la postul N4.

Bujoreanu a cerut ministrului Infrastructurii, Andrei Spînu, și președintelui Maia Sandu să facă publice contractele de execuție, inclusiv devizele de cheltuieli, pentru a clarifica situația. „Spînu a făcut publice documentele, însă ce vreți este acolo numai nu devizele de cheltuieli,” a spus primarul.

Primarul a adăugat că Centrul Național Anticorupție (CNA) a realizat o expertiză a contractelor, dezvăluind costuri supraestimate cuprinse între 3 și 4 milioane de euro. Bujoreanu a solicitat încă o dată ministrului Spînu să publice devizele de cheltuieli pentru a clarifica aceste discrepanțe.

„Dacă este adevărat că există o expertiză, aceasta ar fi stat la baza pornirii urmăririi penale împotriva șefului Administrației de Stat a Drumurilor. Crede cineva că un șef de întreprindere semnează un contract de 262 milioane de lei fără să cunoască ministrul? Nu este așa. Mai mult, lucrările au început în iulie, dar contractul a fost semnat în septembrie. Ce companie începe lucrările în avans fără să aibă certitudinea că va fi selectată? Ulterior, în luna februarie, Spînu pleacă la președinție. Aici sunt foarte multe semne de întrebare. Eu sunt martor în acel dosar,” a punctat Bujoreanu.

Costul lucrărilor de construcție a drumului de acces – 3,6 km – și a infrastructurii punctului de frontieră Leova – Bumbăta se ridică la suma de 252,23 milioane de lei, iar finalizarea lucrărilor era planificată pentru luna noiembrie a acestui an. Iinițial, pentru construcția drumului erau prevăzuți 260 de milioane de lei.

Un calcul elementar arată că fiecare kilometru de drum a costat circa 3,5 milioane de euro, fiind cel mai scump drum construit vreodată în Republica Moldova.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău