A vrut să treacă neobservat dar vameșii l-au „mirosit”. Avea mașină burdușită cu haine

05 Ian. 2024, 12:45
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
05 Ian. 2024, 12:45 // Actual //  Lupu Eduard

Funcționarii postului vamal Leușeni au făcut o descoperire surprinzătoare în timpul verificărilor efectuate asupra unui microbuz de model „Mercedes Sprinter”, care se deplasa din Franța și tracta un automobil pe remorcă. Șoferul, un conațional în vârstă de 38 de ani, a afirmat că toate bunurile transportate erau corect declarate în conformitate cu tipizata vamală DV-6.

Cu toate acestea, în urma unui control fizic detaliat, funcționarii vamali au depistat 385 de articole vestimentare bine ascunse în interiorul automobilului de pe remorca tractată. Această descoperire a ridicat suspiciuni cu privire la legalitatea transportului și a deschis calea către o anchetă amănunțită.

Lotul de mărfuri, constând în haine de diferite tipuri și mărci, a fost imediat ridicat și este pasibil confiscării, conform procedurilor legale. În plus, șoferul se confruntă acum cu posibile sancțiuni în conformitate cu legislația în vigoare, având în vedere tentativa de transport ilegal de bunuri.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău