A ajuns milionar cu o idee ce i-a venit când se uita la poze pe Instagram

18 Mart. 2023, 07:05
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
18 Mart. 2023, 07:05 // Actual //  bani.md

Wesley Ng a avut o revelație în 2011, în timp ce se uita pe Instagram: dacă oamenilor le place să-și pună online pozele din smatphone, de ce să nu și le pună și pe husele telefoanelor? Această idee l-a făcut milionar.

Conceptul a dus la apariția Casetify, un startup din Hong Kong specializat în accesorii pentru branduri de top, lansat acum 12 ani de Wesley Ng și co-fondatorul Ronald Yeung. Ei vând huse pentru telefoane (iPhone, Samsung, Google Pixel), tablete și laptopuri pe care imprimă design-ul trimis de clienți.

Până acum, Casetify a vândut peste 15 milioane de huse de telefon, iar anul trecut a raportat venituri de 300 de milioane de dolari, iar totul a pornit de la dorința utilizatorilor de Instagram de a-și personaliza exteriorul dispozitivelor mobile cu imaginile preferate.

„Cred că suntem unul dintre primele branduri născute din Instagram și de acolo am crescut”, a spus Ng, în vârstă de 42 de ani, pentru CNBC.

O afacere care s-a ridicat pe puterea influencerilor

Casetify a devenit un brand care valorează milioane de dolari speculând cultura în plină dezvoltare a influențelor rețelelor de socializare. Wesley Ng a început trimițându-le mesaje tuturor persoanelor care aveau mulți urmăritori pe Instagram și întrebându-le dacă doresc să-și transforme fotografiile în huse de telefon personalizate.

„Ne-am dat seama că dacă facem aceste persoane să ne cumpere produsele și dacă le plac, probabil le vor împărtăși celor care îi urmăresc”, a spus Ng. „Acea strategie cu influencerii Instagram am practicat-o din prima zi, practic. Și a fost foarte importantă pentru noi”, a explicat el.

Mare parte din succesul acestei afaceri vine din momentul intrării pe piață: strategia folosirii influencerilor de pe Instagram e adoptată de multe firme care încearcă să se dezvolte fără bugete mari de marketing și se bazează pe faptul că, fiind primele pe o nișă, au o concurență redusă.

Vizibilitatea le-a permis celor de la Casetify să atragă atenția multor celebrități. În ultimii ani, vedete influente pe rețelele de socializare precum Kylie Jenner, au contribuit la notorietatea brandului menționându-l în postările lor.

Apoi compania a semnat acorduri pentru a vinde huse cu design semnat de Drake și Olivia Rodrigo și a încheiat parteneriate cu branduri importante precum Disney, NASA și Saint Laurent.

Migrația spre TikTok și spre magazine fizice

Chiar și cu aceste nume mari în spate, competiția e din ce în ce mai acerbă în fiecare an. Într-o piață online care crește necontenit, poate fi greu să te menții constant în prim-plan dacă nu vii cu ceva nou, iar asta explică deciziile recente ale companiei, cum ar fi retragerea de pe Instragram.

Fondatorii spun că se vor îndrepta spre alte platforme de socializare unde pot fi găsite noi tendințe. De aceea una dintre colecțiile de huse poartă denumirea „Văzut pe TikTok”. „TikTok e o extindere naturală pentru noi”, a spus Ng.

Alte strategii eficiente au fost lărgirea gamei de produse, care acum include și alte accesorii nu doar huse de telefon, și extinderea dincolo de mediul online. În 2018, Nordstrom, lanțul de magazine de lux din Statele Unite, a început să vândă produse Casetify înainte ca firma să-și deschidă propriul magazin în Hong Kong, în 2020.

Compania deține acum 25 de magazine, cele mai multe în Asia și Australia, dar și în Statele Unite, care le dau posibilitatea clienților să vadă întâi calitatea produselor înainte de a le cumpăra. Magazinele fizice le oferă clienților posibilitatea de a-și crea propriul design pentru produse care pot fi gata în mai puțin de 30 de minute, unul dintre avantajele-cheie ale afacerii lui Ng și Yeung.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

Realitatea Live

21 Nov. 2024, 17:08
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
21 Nov. 2024, 17:08 // Actual //  Ursu Victor

În cadrul anchetei penale „INTERPOL”, Procuratura Anticorupție, cu sprijinul Agenției de Recuperare a Bunurilor Infracționale (ARBI), a ridicat două automobile cu o valoare totală de aproximativ 1,2 milioane MDL. Aceste bunuri reprezintă o parte din mita plătită în schema de corupție pentru blocarea Notificărilor Roșii emise de INTERPOL, fiind considerate bunuri infracționale. În total, au fost aplicate măsuri de sechestru în valoare de peste 11,7 milioane MDL pe teritoriul Republicii Moldova.

Investigația face parte dintr-o colaborare internațională între Republica Moldova și Franța, demarată în aprilie 2024, vizând o presupusă schemă de corupție prin care funcționari publici din mai multe țări primeau mită pentru a facilita blocarea Notificărilor Roșii emise de INTERPOL în cazul infractorilor internaționali aflați în căutare. La nivel național, ancheta a fost sprijinită de ofițerii și procurorii francezi, precum și de Biroul Federal de Investigații al SUA.

În cadrul investigațiilor din iunie 2024, au avut loc percheziții multiple în Republica Moldova, iar procurorii au analizat documente și materiale ridicate cu sprijinul Centrului Național Anticorupție și al Inspectoratului Național de Investigații. Au fost audiate zeci de persoane, unele dintre ele fiind reținute și arestate preventiv.

Potrivit probelor adunate până în prezent, un grup criminal organizat ar fi pus la cale o schemă de corupție în care avocați și foști funcționari publici moldoveni, cu implicarea unei companii din Emiratele Arabe Unite, depuneau cereri false la INTERPOL, solicitând blocarea Notificărilor Roșii pe motiv că persoanele în cauză aveau statut de solicitanți de azil în Republica Moldova. Aceștia au obținut astfel o favoare ilegală, iar funcționari publici din cadrul Inspectoratului General pentru Migrație (IGM) au inițiat procedura de azil în mod ilegal, fără ca persoanele implicate să fie fizic prezente în țară.

În paralel, Procuratura Anticorupție a desfășurat investigații financiare prin Serviciul Prevenirea și Combaterea Spălării Banilor, identificând fluxuri financiare suspecte și bunuri infracționale care urmează a fi confiscate. Printre bunurile sechestrate se numără proprietăți imobiliare și vehicule de lux, dar și conturi bancare și mijloace bănești.

Printre bunurile confiscate se numără:

  • Casă de locuit și teren pentru construcții în Chișinău, în valoare de aproximativ 3,45 milioane MDL
  • Cota-parte din apartamente și case în Chișinău și Vadul lui Vodă, cu valori de aproximativ 2,04 milioane și 3,26 milioane MDL
  • Mașini de lux, inclusiv Toyota Camry, Range Rover, și Mercedes GLC
  • Conturi bancare și mijloace bănești în valoare de aproximativ 41.449 EUR și 600 USD

Ancheta continuă, iar Procuratura Anticorupție colaborează cu autoritățile din diverse jurisdicții pentru a descuraja activitățile infracționale care afectează investigațiile internaționale. De asemenea, în urma acestei anchete, INTERPOL a deblocat Notificările Roșii pentru persoanele implicate în această schemă, oprind astfel utilizarea acesteia de către fugarii internaționali.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău