A ajuns milionar cu o idee ce i-a venit când se uita la poze pe Instagram

18 Mart. 2023, 07:05
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
18 Mart. 2023, 07:05 // Actual //  bani.md

Wesley Ng a avut o revelație în 2011, în timp ce se uita pe Instagram: dacă oamenilor le place să-și pună online pozele din smatphone, de ce să nu și le pună și pe husele telefoanelor? Această idee l-a făcut milionar.

Conceptul a dus la apariția Casetify, un startup din Hong Kong specializat în accesorii pentru branduri de top, lansat acum 12 ani de Wesley Ng și co-fondatorul Ronald Yeung. Ei vând huse pentru telefoane (iPhone, Samsung, Google Pixel), tablete și laptopuri pe care imprimă design-ul trimis de clienți.

Până acum, Casetify a vândut peste 15 milioane de huse de telefon, iar anul trecut a raportat venituri de 300 de milioane de dolari, iar totul a pornit de la dorința utilizatorilor de Instagram de a-și personaliza exteriorul dispozitivelor mobile cu imaginile preferate.

„Cred că suntem unul dintre primele branduri născute din Instagram și de acolo am crescut”, a spus Ng, în vârstă de 42 de ani, pentru CNBC.

O afacere care s-a ridicat pe puterea influencerilor

Casetify a devenit un brand care valorează milioane de dolari speculând cultura în plină dezvoltare a influențelor rețelelor de socializare. Wesley Ng a început trimițându-le mesaje tuturor persoanelor care aveau mulți urmăritori pe Instagram și întrebându-le dacă doresc să-și transforme fotografiile în huse de telefon personalizate.

„Ne-am dat seama că dacă facem aceste persoane să ne cumpere produsele și dacă le plac, probabil le vor împărtăși celor care îi urmăresc”, a spus Ng. „Acea strategie cu influencerii Instagram am practicat-o din prima zi, practic. Și a fost foarte importantă pentru noi”, a explicat el.

Mare parte din succesul acestei afaceri vine din momentul intrării pe piață: strategia folosirii influencerilor de pe Instagram e adoptată de multe firme care încearcă să se dezvolte fără bugete mari de marketing și se bazează pe faptul că, fiind primele pe o nișă, au o concurență redusă.

Vizibilitatea le-a permis celor de la Casetify să atragă atenția multor celebrități. În ultimii ani, vedete influente pe rețelele de socializare precum Kylie Jenner, au contribuit la notorietatea brandului menționându-l în postările lor.

Apoi compania a semnat acorduri pentru a vinde huse cu design semnat de Drake și Olivia Rodrigo și a încheiat parteneriate cu branduri importante precum Disney, NASA și Saint Laurent.

Migrația spre TikTok și spre magazine fizice

Chiar și cu aceste nume mari în spate, competiția e din ce în ce mai acerbă în fiecare an. Într-o piață online care crește necontenit, poate fi greu să te menții constant în prim-plan dacă nu vii cu ceva nou, iar asta explică deciziile recente ale companiei, cum ar fi retragerea de pe Instragram.

Fondatorii spun că se vor îndrepta spre alte platforme de socializare unde pot fi găsite noi tendințe. De aceea una dintre colecțiile de huse poartă denumirea „Văzut pe TikTok”. „TikTok e o extindere naturală pentru noi”, a spus Ng.

Alte strategii eficiente au fost lărgirea gamei de produse, care acum include și alte accesorii nu doar huse de telefon, și extinderea dincolo de mediul online. În 2018, Nordstrom, lanțul de magazine de lux din Statele Unite, a început să vândă produse Casetify înainte ca firma să-și deschidă propriul magazin în Hong Kong, în 2020.

Compania deține acum 25 de magazine, cele mai multe în Asia și Australia, dar și în Statele Unite, care le dau posibilitatea clienților să vadă întâi calitatea produselor înainte de a le cumpăra. Magazinele fizice le oferă clienților posibilitatea de a-și crea propriul design pentru produse care pot fi gata în mai puțin de 30 de minute, unul dintre avantajele-cheie ale afacerii lui Ng și Yeung.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

Realitatea Live

03 Iul. 2025, 18:51
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
03 Iul. 2025, 18:51 // Actual //  Ursu Victor

Moldova devine tot mai atractivă pentru companiile internaționale aflate în căutarea unor oportunități strategice de extindere, datorită parcursului său de aderare la Uniunea Europeană, transformării digitale accelerate și poziției logistice cheie în regiune. Cu o forță de muncă multilingvă și costuri competitive, țara atrage tot mai mult interesul investitorilor globali.

Agenția Invest Moldova a lansat campania „10 Reasons Why Moldova is the Next Strategic Investment Destination”, evidențiind avantajele-cheie ale țării pentru investitori. Printre ele se numără:

Statutul de candidat la UE din 2022 și obiectivul aderării până în 2030;

Poziționarea Moldovei ca hub logistic și economic pentru reconstrucția Ucrainei;

Planul de creștere al UE pentru Moldova, în valoare de 1,9 miliarde de euro, care vizează investiții masive în educație, sănătate, energie, agricultură și sprijin pentru antreprenoriat.

Toate aceste teme vor fi discutate și prezentate în detaliu în cadrul evenimentului Moldova Business Week 2025, unde participanții vor putea descoperi potențialul real al economiei moldovenești.

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO