A ajuns milionar cu o idee ce i-a venit când se uita la poze pe Instagram

18 Mart. 2023, 07:05
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
18 Mart. 2023, 07:05 // Actual //  bani.md

Wesley Ng a avut o revelație în 2011, în timp ce se uita pe Instagram: dacă oamenilor le place să-și pună online pozele din smatphone, de ce să nu și le pună și pe husele telefoanelor? Această idee l-a făcut milionar.

Conceptul a dus la apariția Casetify, un startup din Hong Kong specializat în accesorii pentru branduri de top, lansat acum 12 ani de Wesley Ng și co-fondatorul Ronald Yeung. Ei vând huse pentru telefoane (iPhone, Samsung, Google Pixel), tablete și laptopuri pe care imprimă design-ul trimis de clienți.

Până acum, Casetify a vândut peste 15 milioane de huse de telefon, iar anul trecut a raportat venituri de 300 de milioane de dolari, iar totul a pornit de la dorința utilizatorilor de Instagram de a-și personaliza exteriorul dispozitivelor mobile cu imaginile preferate.

“Cred că suntem unul dintre primele branduri născute din Instagram și de acolo am crescut”, a spus Ng, în vârstă de 42 de ani, pentru CNBC.

O afacere care s-a ridicat pe puterea influencerilor

Casetify a devenit un brand care valorează milioane de dolari speculând cultura în plină dezvoltare a influențelor rețelelor de socializare. Wesley Ng a început trimițându-le mesaje tuturor persoanelor care aveau mulți urmăritori pe Instagram și întrebându-le dacă doresc să-și transforme fotografiile în huse de telefon personalizate.

“Ne-am dat seama că dacă facem aceste persoane să ne cumpere produsele și dacă le plac, probabil le vor împărtăși celor care îi urmăresc”, a spus Ng. “Acea strategie cu influencerii Instagram am practicat-o din prima zi, practic. Și a fost foarte importantă pentru noi”, a explicat el.

Mare parte din succesul acestei afaceri vine din momentul intrării pe piață: strategia folosirii influencerilor de pe Instagram e adoptată de multe firme care încearcă să se dezvolte fără bugete mari de marketing și se bazează pe faptul că, fiind primele pe o nișă, au o concurență redusă.

Vizibilitatea le-a permis celor de la Casetify să atragă atenția multor celebrități. În ultimii ani, vedete influente pe rețelele de socializare precum Kylie Jenner, au contribuit la notorietatea brandului menționându-l în postările lor.

Apoi compania a semnat acorduri pentru a vinde huse cu design semnat de Drake și Olivia Rodrigo și a încheiat parteneriate cu branduri importante precum Disney, NASA și Saint Laurent.

Migrația spre TikTok și spre magazine fizice

Chiar și cu aceste nume mari în spate, competiția e din ce în ce mai acerbă în fiecare an. Într-o piață online care crește necontenit, poate fi greu să te menții constant în prim-plan dacă nu vii cu ceva nou, iar asta explică deciziile recente ale companiei, cum ar fi retragerea de pe Instragram.

Fondatorii spun că se vor îndrepta spre alte platforme de socializare unde pot fi găsite noi tendințe. De aceea una dintre colecțiile de huse poartă denumirea “Văzut pe TikTok”. “TikTok e o extindere naturală pentru noi”, a spus Ng.

Alte strategii eficiente au fost lărgirea gamei de produse, care acum include și alte accesorii nu doar huse de telefon, și extinderea dincolo de mediul online. În 2018, Nordstrom, lanțul de magazine de lux din Statele Unite, a început să vândă produse Casetify înainte ca firma să-și deschidă propriul magazin în Hong Kong, în 2020.

Compania deține acum 25 de magazine, cele mai multe în Asia și Australia, dar și în Statele Unite, care le dau posibilitatea clienților să vadă întâi calitatea produselor înainte de a le cumpăra. Magazinele fizice le oferă clienților posibilitatea de a-și crea propriul design pentru produse care pot fi gata în mai puțin de 30 de minute, unul dintre avantajele-cheie ale afacerii lui Ng și Yeung.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

Realitatea Live

03 Oct. 2025, 16:16
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
03 Oct. 2025, 16:16 // Actual //  Ursu Victor

Vineri dimineața, în orașele Dubăsari și Grigoriopol a fost oprită furnizarea apei calde, iar în jurul orei 13:00, aceeași măsură a fost aplicată și în Tiraspol, Bender, Râbnița și Sucleia. Totodată, la stațiile PECO din regiunea transnistreană a fost sistată comercializarea gazului lichefiat, care va fi livrat exclusiv serviciilor de urgență și militare, transmite corespondentul IPN din stânga Nistrului.

Ca măsură de compensare, Centrala hidroelectrică de la Dubăsari a crescut producția de energie de la 24 la 36 de megawați. Acest lucru a fost posibil datorită unei deversări suplimentare de apă de la Centrala hidroelectrică de la Novodnistrovsk. La stație funcționează trei generatoare hidroelectrice, iar în următoarele zile nivelul Nistrului sub baraj va crește cu un metru.

Pe 2 octombrie, Tiraspolul a instituit un regim drastic de economisire a gazului, care va dura aproximativ până pe 12-13 octombrie. Potrivit lui Serghei Obolonik, așa-zisul ministru al economiei din regiune, consumatorii casnici, școlile și spitalele nu vor simți schimbări.

„După încheierea acestei perioade, toți consumatorii din Transnistria și necesitățile regiunii vor fi asigurate cu gaz în regim normal. Mă refer atât la consumatorii industriali, cât și la livrările comerciale, precum și la funcționarea sectorului termoenergetic în condițiile stabilite pentru începerea sezonului de încălzire”, susține Obolonik.

Declarațiile actuale diferă considerabil de retorica sa din mijlocul lunii septembrie. Atunci, Obolonik dădea asigurări că „există un grad ridicat de încredere” în stabilitatea livrărilor de gaze, ceea ce excludea repetarea crizei din ianuarie 2025. Mai mult, el susținea că mecanismul de livrare este „bine pus la punct” și că industria va funcționa în regim normal.

„Privim, cu optimismul caracteristic locuitorilor din Transnistria, faptul că livrările de gaze vor continua în același regim ca și acum. Pentru aceasta, va fi necesar un efort considerabil, inclusiv în cooperare cu Federația Rusă, precum și cu furnizorii de gaze – atât cei ungari, cât și cei moldoveni”, declara Obolonik încă pe 12 septembrie.

Contrastul este evident și în modul de informare a populației. În luna iunie, autoritățile au impus restricțiile fără avertisment: în noaptea de 6 iunie a fost sistată vânzarea de metan, iar ulterior a fost oprită și furnizarea apei calde. Oamenii s-au format în cozi, iar autoritățile nu au oferit explicații oficiale până când panica nu a cuprins întreaga regiune. De această dată, însă, autoritățile au anunțat din timp, pentru a „evita zvonurile și tentativele de a speria populația”, după cum a explicat Obolonik.

Situația este agravată și de condițiile meteo: centrul hidrometeorologic regional a emis o avertizare de furtună, cu rafale de vânt de până la 15 metri pe secundă. În ultima săptămână, în regiunea transnistreană s-a înregistrat o răcire accentuată: dacă la sfârșitul lunii septembrie temperaturile diurne atingeau +19 grade, în zilele de 1-2 octombrie acestea au coborât până la +9..+10 grade. Noaptea, temperaturile se mențin între +5 și +9 grade, iar pe alocuri scad până la +2 grade.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII