Alina Andriuță, despre metoda ei de autor în dezvoltarea sistemelor de vânzări. Ce reprezintă 7SSS

19 Mart. 2021, 14:31
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
19 Mart. 2021, 14:31 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Vânzările nu reprezintă doar counicarea dintre client și vânzător. Aceasta este doar o mică parte. Vânzările reprezintă un sistem întreg, susține Alina Andriuță, trainer internațional și business – consultant în construcția Departamantelor de Vânzări.

Metoda ei de autor, pe care a construit-o și care stă la baza consultanței oferite companiilor a denumit-o 7 SSS (Sisteme Strategige Sales). Despre ea va vorbi și în cadrul unui webinar gratuit pe care-l va ține pe data de 24 martie 2021, la ora 19. Link de înregistrare – AICI.

„Un sistem înseamnă un lanț cu mai multe verigi, unde, pentru buna funcționalitate a acestuia, este nevoie ca fiecare element să fie trainic.”, explică Alina Andriuță.

Metoda 7SSS, pe care a dezvoltat-o, o folosește de ani de zile în consultanța firmelor.

„Când vorbesc despre acest sistem, mă gândesc în primul rând care este fundamentul lui. Dacă ne-am propune să construim un Departament, să-l reorganizăm – să avem un răspuns de unde începem.”, relatează Alina Andriuță.

Potrivit ei, acestea ar fi 7 elemente de bază, pietre de temelie ale metodei:

  1. Primul lucru ar fi o structură organizatorică corectă a Departamentului de Vânzări, bazată pe planurile proprietarului cu referință la firma lui, pe ce țintește proprietarul cu referire la ce vrea să vadă în firma lui, despre cum își vede firma, despre ce cifră de venit sau profit țintește acest proprietar. Trebuie să spunem că organigrama Departamentului de Vânzări se bazează și pe cartela zilei de muncă a unui angajat.
  1. Cel de al doilea lucru. Urmează să punem la punct planificarea și indicatorii în Departamentele de Vânzări. Este o cultură a cifrelor, pe care dacă înveți să o înțelegi și să le coordonezi, devii un maestru.
  2. Automatizarea este un al treilea element de bază. Aici vorbim despre alegerea CRM-ului, tipului de IP telefonie utilizat.
  3. Motivarea și KPI-urile, financiari și non-financiari, reprezintă o următoare etapă-cheie în sistematizarea vânzărilor.
  4. Urmează control și raportare. Totul trebuie să fie măsurat, înregistrat, verificat. Aceste cifre sunt ca și notele muzicale. Lipsește una – nu mai e atât de melodioasă rapsodia veniturilor din firmă.
  5. Abia după ce am clarificat totul la capitolul control și raportare – mergem mai departe. Instruim vânzătorii cum să vândă. Le oferim scenarii de vânzări, – instrumente de comunicare. Ei sunt cei care trebuie să primească atât ingredientele, cât și ustensilele. Nu uităm de rețetă și instrucțiunea de a o urma cât mai exact pentru ca rezultatul primit să fie și cel așteptat.
  6. Tot acest sistem este guvernat de Resurse Umane. Este important cum găsim oamenii, cum îi învățăm să înoate și cum îi aruncăm în mare.

„Proprietarii de companii care își doresc să îmbunătățească acest indicator, trebuie să înțeleagă că a lucra asupra vânzărilor înseamnă a lucra în paralel, armonios și echitabil cu fiecare dintre sistemele enumerate anterior. A face un training de vânzări în cadrul companiei înseamnă a lucra doar asupra punctului 6. Noi avem 7 sisteme, pe care dacă reușim să le punem la punct în vânzări, nu doar că veți crește vânzările, dar veți obține și o foarte mare claritate.”, conchide Alina Andriuță. 

În detaliu, despre metoda dezvoltată și cum aceasta poate fi implementată, trainerul va vorbi în cadrul webinarului gratuit „Ce înseamnă sistem de vânzări: 7 elemente de bază care cresc vânzările”, pe data de 24 martie 2021, ora 19:00.

Link de înregistrare – AICI.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală