Producătorul danez de bijuterii Pandora a anunţat că a înregistrat o creștere a vânzărilor pe piața din SUA, în al doilea trimestru, în timp ce ce piaţa din China a cunoscut o scădere, potrivit Reuters.
Pandora vrea să îşi accelereze vânzările în cele mai mari două economii ale lumii, iar în acest moment vânzările totale din perioada aprilie-iunie sunt cu 7% mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului 2019.
Potrivit informațiilor, în SUA, vânzările trimestriale s-au dublat faţă de anul 2020, iar evoluţia faţă de anul 2019 prezintă o creştere de 63%, pe măsură ce programele guvernamentale şi campania de vaccinare alimentează atât vânzările de bunuri cât şi serviciile.
Pandora a declarat că observă semne potrivit cărora câştigă o cotă de piaţă mai mare în SUA – cea mai mare piaţă de desfacere a danezilor – însă a avertizat că nivelul creşterii s-ar putea tempera în a doua jumătate a anului.
Pandora este un producător și comerciant de bijuterii danez fondat în 1982 de Per Enevoldsen. Compania a început ca un magazin de bijuterii administrat de o familie în Copenhaga.
Pandora este cunoscută pentru brățările sale personalizabile, inelele de designer, colierele și ceasurile (care nu se mai vând acum). Compania are un site de producție în Thailanda și își comercializează produsele în peste 100 de țări de pe șase continente, cu peste 7.000 de puncte de vânzare.