Amperity este cel mai recent „unicorn” din Seattle. Anul trecut veniturile au crescut cu peste 100 %

19 Iul. 2021, 06:30
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
19 Iul. 2021, 06:30 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Amperity este cea mai recentă companie care s-a alăturat clubului evaziv al unicornilor din gama Seattle sau startup-urilor tehnologice private, evaluate la peste 1 miliard de dolari.

Startupul de marketing tocmai s-a derulat într-o rundă de investiții de 100 de milioane de dolari pentru a-și spori software-ul care ajută mărci precum Alaska Airlines și Kroger să organizeze și să analizeze datele individuale ale clienților. Runda din seria D împinge finanțarea totală până în prezent la 187 de milioane de dolari și este încă o infuzie gigantică de numerar pentru o startup din zona Seattle.

Statul Washington se mândrește acum cu 12 „unicorni” și mulți dintre ei – inclusiv Highspot, Zenoti, Outreach, Rec Room și acum Amperity – au ridicat runde de capital de risc de 100 milioane dolari sau mai mult în ultimele șase luni.

Fondat în 2016, software-ul Amperity permite companiilor să-și regleze campaniile de marketing vizate conectând surse de date fragmentate despre obiceiurile clienților individuali prin e-mailuri, istoricul achizițiilor, utilizarea aplicațiilor mobile, traficul site-ului web, vizitele fizice la magazin etc. Ideea este de a oferi specialiștilor în marketing înțelegerea holistică a unui anumit utilizator și creșterea vânzărilor în timp ce crește loialitatea față de marcă.

De exemplu, o companie precum Starbucks – al cărei CEO, Kevin Johnson, s-a alăturat consiliului Amperity anul trecut – folosește Amperity pentru a consolida relațiile digitale care să completeze experiența sa personală în cafenea.

Amperity este una dintre numeroasele platforme de date pentru clienți care se bazează pe vânturile din spate de la o reglementare în creștere în ceea ce privește controlul datelor personale și blocarea cookie-urilor de la terți – ceea ce, la rândul său, a sporit importanța datelor primare pe care Amperity le ajută să le gestioneze.

În ciuda pieței aglomerate, Amperity tocmai în această lună a încheiat cea mai mare ofertă din istoria companiei și a adăugat zeci de clienți corporativi noi în ultimul an. Veniturile au crescut cu aproape 100% anul trecut. Compania a refuzat să împărtășească valori specifice.

CEO-ul Amperity, Kabir Shahani, a declarat că mulți dintre clienții săi folosesc software-ul Amperity alături de produse de la Adobe și Salesforce.

Cazurile de utilizare pentru Amperity includ creșterea achiziției clienților; vizarea anumitor clienți pentru a genera venituri pe anumite piețe; îmbunătățirea raportării financiare; respectarea confidențialității; și altele.

„Când rezolvați problema de bază de a obține date despre clienți complete, corecte și disponibile, ceea ce fac clienții noștri este minunat”, a spus Shahani. El estimează că piața totală adresabilă este de 15 miliarde de dolari.

Amperity are 225 de angajați în Seattle și New York și intenționează să crească numărul de angajați la 300 în acest an.

În ceea ce privește statutul de „unicorn”, Shahani a spus că este o realizare – și, în anumite privințe, o șansă de resetare.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală