Poșta Moldovei anunță despre o nouă metodă de escrocherie prin intermediul mesajelor din numele Poștei, care trimit spre linkuri false.
Astfel, dacă recepționați un mesaj dubios, nu-l accesați, întrucât este un fals. Pentru a fi sigur, poți telefona la serviciul de Suport Clienți al Poștei Moldovei.
„Nu le accesați! Nu furnizați date personale și nu achitați sumele solicitate! Mesajele sunt false și nu sunt expediate de Poșta Moldovei. Pentru verificarea informației formați numărul: (022) 270 – 044 -„Suport Clienți” sau lăsați-ne un mesaj – informații@posta.md. Menționăm că, Poșta Moldovei nu își asumă responsabilitatea pentru acțiunile clienților și nu rambursează sumele achitate pe site-uri false.”
În text este indicată o adresă web care nu corespunde cu cea a paginii oficiale a Poştei Moldovei. După ce este accesat sit-ul web, apar informaţii cu numărul pachetului.
Mai jos apare o rubrica în care persoanelor li se cer datele cardului bancar. Cititorii Realitatea au relatat că au primit asemenea SMS după ce au recepţionat mesaje veridice despre coletele ajunse la oficiul poştal.