Dosarul privind proiectul controversat al podului Leova-Bumbăta continuă să fie la faza de urmărire penală, iar investigațiile se confruntă cu provocări. Șefa Procuraturii Anticorupție, Veronica Dragalin, a oferit detalii într-o conferință de presă, menționând că recent a primit o informare de la Centrul Naţional de Expertize Judiciare (CNEJ), care a comunicat că expertiza necesară în acest dosar va putea fi realizată abia în anul 2028.
„Nu știu cum lucrează țara asta și alte instituții, dar asta nu-i rezonabil. Trebuie găsită o modalitate de a depăși această situație. Nu putem bloca un dosar până în 2028 doar pentru că experții de la CNEJ sunt prea ocupați. Trebuie să căutăm soluții alternative, cum ar fi implicarea unor experți din România sau alte țări”, a declarat Dragalin.
Această întârziere vine într-un moment în care proiectul podului Leova-Bumbăta a stârnit critici din cauza costurilor exorbitante. Cu o valoare estimată de 3,5 milioane de euro pe kilometru, acest drum a devenit cel mai scump construit vreodată în Republica Moldova. În total, costurile proiectului se ridică la aproximativ 260 de milioane de lei.
„Dosarul este în continuare investigat, iar dacă sunt alte detalii de interes public, vă încurajez să vă adresați Procuraturii Anticorupție pentru informații care nu vor periclita confidențialitatea investigației”, a concluzionat Dragalin.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!