Gigantul american Coca-Cola a anunţat vineri că va înceta să mai comercializeze băutura energizantă Coca-Cola Energy în America de Nord, un produs lansat în forţă anul trecut în contextul unei strategii care viza intrarea pe noi categorii de produse, scrie Agerpres.
În schimb, Coca-Cola Energy va continua să fie prezentă pe rafturile din alte părţi ale lumii, a precizat grupul american.
Decizia de a renunţa la băutura energizantă face parte din planurile companiei Coca-Cola de a-şi eficientiza produsele şi a se concentra pe băuturile cu vânzări rapide în condiţiile în care consumatorii preferă băuturile accidulate tradiţionale şi apa minerală odată cu ieşirea din pandemie.
„Strategia noastră este concentrată pe diminuarea pariurilor mari de-a lungul unui portofoliu restructurat…Trebuie să fim disciplinaţi cu acele inovaţii care nu generează avântul necesar pentru noi investiţii”, a declarat un purtător de cuvânt de la Coca-Cola.
Chiar dacă va înceta să mai comercializeze propria sa băutură energizantă, Coca-Cola deţine în continuare pachetul majoritar de acţiuni la firma Monster Beverage Corp, unul dintre cei mai mari producători de băuturi energizante din SUA.
Între timp, însă, rivalul PepsiCo şi-a extins prezenţa pe segmentul băuturilor energizante odată cu preluarea mărcii Rockstar Energy şi lansarea de noi versiuni de Mountain Dew destinate consumatorilor matinali. Joi, PepsiCo a demarat o campanie de promovare a noii sale băuturi Mtn Dew Rise Energy în care figurează starul NBA LeBron James, cel care timp de două decenii a fost imaginea băuturilor Coca-Cola.