Colina Verde Residence în detalii direct de la dezvoltatori

09 Aug. 2023, 13:46
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
09 Aug. 2023, 13:46 // Actual //  Lupu Eduard

E timpul să aflăm, direct de la sursă, mai multe despre ambițiosul proiect Colina Verde Residence, a cărui construcție a fost începută în anul 2023, în Durlești – o zonă aflată într-o continuă și accelerată dezvoltare. Ne va răspunde la întrebări coordonatorul proiectului, Sufrai Valerian (S.V.).

Cum a fost ales locul în care urma să fie construit complexul Colina Verde Residence?

S.V.: Timp de aproape doi ani am fost în căutarea unui loc care să întrunească două calități majore: unu la mână, să se afle în apropierea unei infrastructuri bine dezvoltate și accesibile, și, doi la mână, să ofere peisaje pitorești. Vă recomandăm, apropo, să vizitați locul la răsărit sau la apus, și să vă bucurați de frumusețea pe care v-o dezvăluie. Credeți-mă, vă veți dori să numiți acest loc „acasă”.

De ce Colina Verde?

S.V.: Altitudinea de 240 de metri deasupra nivelului mării justifică perfect această denumire, iar de la înălțimea colinei, majoritatea apartamentelor au acces la o extraordinară vedere panoramică.

Cine se ocupă de construcție?

S.V.: În proces sunt implicați patru investitori, fiecare dintre ei fiind expert pe segmentul care-i revine, ceea ce previne plățile, nenecesare în acest caz, către intermediari. Întreg volumul de metal utilizat în construcție este furnizat de către Metalica Zuev. Construcția însăși este sarcina Golban Trade, companie care și-a făcut un nume în Israel datorită tehnologiilor inovatoare pe care le utilizează în proces. Estate Invest – companie cu un enorm număr de angajați și cu o rețea bine pusă la punct de furnizori de materiale. Bas Invest – companie specializată în achiziționarea terenurilor și proiectare.

În ce constau avantajele amplasării complexului?

S.V.: Colina Verde este amplasat într-o zonă care se află într-o continuă dezvoltare deja de unsprezece ani.

Am respins ideea construirii centrelor comerciale la parterul complexului, întrucât, la două sute de metri depărtare se află și supermarket, și farmacie, și filiale de bănci, și restaurant etc.

La câțiva pași distanță se află și stația pentru transportul public, accesul atât către sectorul Buiucani, cât și spre cartierul Telecentru, este asigurat într-un mod foarte eficient, iar distanța până la parcul central din Chișinău este de doar 8,4 kilometri.

În plus, locul este foarte ofertant pentru practicarea activităților fizice – în preajmă este deja construită o sală de sport cu piscină, planul nostru presupune construirea unui stadion și a unei școli de fotbal, iar momentan purtăm tratative legate de construirea mai multor terenuri de tenis. Sperăm că ne va reuși.

De câți bani este nevoie pentru construirea acestui complex?

S.V.: Din păcate, instabilitatea vremurilor și, respectiv, a prețurilor, îngreunează realizarea unor prognoze exacte. Ceea ce putem spune este că aproximativ 70% din costurile construcției au fost deja efectuate.

Cu ce va fi Colina Verde diferit față de alte proiecte?

S.V.: Scopul în sine nu este să fim diferiți. Mai exact, noi nu ne uităm la cum construiesc alții. Ceea ce facem noi este să realizăm un proiect care va corespunde viziunii noastre despre confort, care cuprinde o curte mare, de 2400 metri pătrați, cu havuz, terenuri de joacă, sculpturi, iluminare LED, zonă de plimbare și foișoare, precum și rampe pentru cărucioare.

Designul îndrăzneț al scărilor complexului aparține celor de la LH47 ARCH, arată modern, proaspăt, stilat, și are, așa cum am glumit cu Serghei, directorul biroului de arhitectură LH47 ARCH, care mai deține în portofoliu proiecte precum Orășelul Kozel, Voloshin Banya, Satul German, BORA BORA, un aer de casă de vacanță. De altfel, întreg proiectul Colina Verde este produsul creativității lor, de la planimetrie până la design.

Complexul mai dispune de izolare termică și fonică de calitate superioară.

Furnizorul nostru de materiale – compania YTONG – este lider pe piața europeană a betonului celular autoclavizat, concluzie fermă și definitivă la care am ajuns în urma comparării studiilor de laborator privitoare la calitatea materialului.

Grosimea pereților exteriori și a celor dintre apartamente este de 300 de milimetri, neluând în calcul tencuiala și vata minerală, astfel că liniștea și conservarea căldurii sunt garantate.

De la etajul trei în sus, toate ferestrele au înălțimea de 2550 milimetri, iar de la etajul cinci încep și balcoanele deschise, ceea ce, într-adevăr, ridică prețul, oferind însă și un aer și o priveliște care fac să merite fiecare bănuț cheltuit.

Așadar, este vorba de un proiect clasa premium?

S.V.: Nu-mi plac aceste calificative clișeice. Noi ne ținem de principiul că fiecare merită să trăiască bine și demn, iar asta ne dictează calitatea muncii.

Este realizată o parcare subterană cu două niveluri și au fost deja comandate lifturi silențioase, dotate cu senzori și opțiuni de navigare facilă KLEEMAN – marcă de primă clasă. Sunt prevăzute feronerii scumpe pentru ferestre, precum și uși calitative, grele, trainice.

O atenție sporită vom acorda înverzirii spațiului: pe perimetrul complexului vor fi dispuși arbuști de photinia, iar în luna aprilie a anului viitor vor fi plantați arbori cu vârsta de șase ani, precum pin austriac, stejar roșu, prun decorativ, magnolie și alte specii, și tot în primăvara anului viitor vom așterne un gazon.

Cât de rapid va fi finalizat proiectul?

S.V.: Golban Trade utilizează în premieră în Republica Moldova cofraj italian Peri și scuturi protectoare din aluminiu de producție israeliană Alumlight, ceea ce permite ridicarea a două etaje într-o lună, fără riegel-uri, și facilitează reparația în apartamente. În octombrie vom termina carcasa, zidăria deja am început-o, iar în septembrie va începe producerea ferestrelor. Iarna vom pune accentul pe lucrul interior, precum executarea instalațiilor inginerești și turnarea podelei. Pentru fațade, ne-am înțeles cu cei de la Baumit pentru luna martie.

La finalul toamnei anului 2024 vom putea da deja complexul în exploatare.

Pentru mai multe detalii și informații despre apartamentele noi din complex, personalul Colina Verde Residence vă stă oricând la dispoziție, la numarul de telefon 060 500 500 sau la adresa de e-mail contact@colina.md

Cu noi, aveti siguranța ca veți beneficia de apartamentul mult visat – colina.md.

P.

Realitatea Live

02 Mai 2024, 17:56
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
02 Mai 2024, 17:56 // Actual //  Lupu Eduard

Restricțiile de călătorie pentru cetățenii ruși se înmulțesc, care sunt deja lipsiți de zboruri directe către Europa și de posibilitatea de a obține o viză pentru majoritatea țărilor din spațiul Schengen, scrie The Moscow Times.

Miercuri, 1 mai, Trezoreria SUA a impus sancțiuni împotriva companiei aeriene Pobeda Airlines, cea mai mare companie aeriană low-cost din Rusia, care a transportat anul trecut 13 milioane de pasageri.

Compania, deținută 100% de Aeroflot, este inclusă în lista SDN – cea mai strictă dintre listele de sancțiuni, fiind inclusă în care înseamnă blocarea tuturor activelor și interzicerea oricăror operațiuni. Drept urmare, Pobeda poate avea probleme cu zborurile internaționale, avertizează Vasily Karpunin, șeful de analiză la Alfa Investments.

În prezent, Pobeda zboară în țările fostei URSS, precum și în Turcia și Emiratele Arabe Unite. Printre destinațiile sale se numără Abu Dhabi și Antalya, o mecca a turismului rusesc, vizitată de 3,5 milioane de ruși anul trecut.

Noul val de sancțiuni americane, care, pe lângă Pobeda, mai include aproape 300 de cetățeni și companii, va crea dificultăți rușilor „la nivel de zi cu zi”, sunt de acord analiștii MMI: a fi inclus în lista SDN „ar putea avea un impact negativ. pe traseele străine” Pobeda .

Zborurile companiei către Turcia și Emiratele Arabe Unite și țările din fosta URSS pot fi limitate – iar aceasta reprezintă aproximativ 15% din toate zborurile Pobeda, scriu analiştii Sberbank CIB. „Zborurile internaționale ale Pobeda vor înlocui probabil Aeroflot și Rossiya Airlines, iar Pobeda ar putea crește ponderea zborurilor interne ca compensație”, cred ei.

Sancțiunile împotriva Pobeda vor intra oficial în vigoare pe 30 iulie – înainte de această dată, Ministerul de Finanțe al SUA permite finalizarea tuturor operațiunilor cu transportatorul. Până acum, compania operează toate zborurile conform planificării, notează Asociația Rusă a Turoperatorilor (ATOR), citând o sursă din cercurile aviatice.

Pobeda a devenit prima companie aeriană rusă care a căzut sub sancțiunile de blocare ale SUA. De exemplu, Aeroflot se află doar pe lista de sancțiuni a Ministerului Comerțului, care îi interzice să importe direct tehnologie americană.

Încălcarea restricțiilor tehnologice a devenit baza sancțiunilor împotriva lui Pobeda, după cum reiese din explicațiile Departamentului de Stat. Potrivit datelor americane, compania a achiziționat și a transportat doar anul trecut piese de schimb pentru avioane în valoare de un milion de dolari, iar în ianuarie 2024 a participat la transportul componentelor de aeronave din India cu ajutorul Iranian Mahan Air.

La sfârșitul anului trecut, Pobeda a raportat un profit record în istoria sa de 21,3 miliarde de ruble. Compania a avut rezultate pozitive, spre deosebire de Aeroflot, care a rămas neprofitabilă pentru al cincilea an consecutiv. Anul trecut a pierdut 14 miliarde de ruble și totalul acumulat pentru 2020-2023. – peste 200 de miliarde.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău