Una dintre cele mai populare maşini autohtone a ajuns şi în topul în preferințele europenilor. Dacia Sandero a fost al doilea cel mai bine vândut autoturism în Europa în primele 3 luni ale acestui an.
Modelul Sandero este întrecut în vânzări doar de Tesla Y care şi-a redus simţitor preţul de la începutul anului. Specialiştii din piaţa auto spun că maşinile electrice se află pe un trend ascendent, iar numărul înmatriculărilor pentru acest tip de vehicule a crescut cu 43% față de primele luni ale anului 2022. Cu toate acestea, raportul calitate-preț oferit a împins modelul Sandero în topul vânzărilor.
Mai exact, de la începutul anului 2023, numărul clienților care au comandat online un automobil Dacia a depășit deja 3400 de persoane. Pe parcursul campaniei Sezonul Dacia au fost comandate online peste 1300 de mașini.
Record de comenzi online
Dacia anunță un record de comenzi efectuate online prin intermediul platformei proprii e-commerce. Un vârf al comenzilor de automobile configurate online a fost înregistrat în timpul campaniei Sezonul Dacia, derulată de-a lungul a 5 săptămâni din 10 martie până la jumătatea lunii aprilie.
Ofertele speciale disponibile în cadrul campaniei (reduceri de până la 600 de Euro, 2 ani garanție extinsă pentru o selecție de versiuni sau 10.000 km gratuiți pentru modelul Spring cu facelift) au adus un interes ridicat în rândurile clienților, mulți dintre aceștia alegând să beneficieze de avantajele platformei de vânzări online pentru a comanda vehiculul dorit.
Astfel, pe parcursul campaniei au fost comandate maşinile prin intermediul platformei de E-commerce, triplu față de nivelul înregistrat de-a lungul aceleiași perioade a anului trecut.
Sendero în topul preferințelor europenilor
Modelele care au înregistrat cel mai mare număr de comenzi au fost Sandero (36% din total), urmat de Duster (22%) și Logan (20%), în cazul fiecărui model fiind preferate versiunile superioare de echipare.
De la începutul anului, numărul clienților care au comandat online un vehicul Dacia depășește 3.400, în creștere cu 125% față de numărul celor care au apelat la această modalitate de achiziție în perioada corespunzătoare a anului trecut.